Gå til innhold

hva skal dere kjøpe til babyene deres til jul??? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe til henne iår, hun vil jo bare være 4mnd på julaften...

Eller er det vanlig at man gir pakke til selv de kjempeminste?

Skrevet

Nå har ikke jeg en baby da, men han får en stor lastebil, en cdspiller og togbane i tre.

I fjor kjøpte vi han fisher price learning home (anbefales på det sterkeste) og diverse andre leker fra fisher price.

Skrevet

vi kommer sikkert til å sette inn penger på kontoen hennes, den kan hun åpne når hun er 18 og da skal de pengene ha duplisert seg en god del ganger :) hun kommer til å ha dritmasse penger, myyye mer enn oss, for svigers og onkler og tanter satt innpå 16 000 til dåpen pluss at vi setter inn når vi har noe til overs så det hun ikke skjønner i år kommer hun til å ha masse glede av senere i livet når hun har behov for det :)

Skrevet

Usikker dær, men vurderer å kjøpe slik lekegrind eller hva det kalles i julegave til han for det trengs når han begynner krabbe og jeg bare har to hender og ingen øyne i nakken;)

Skrevet

mini vi være ruundt 5mnd så kjøper nok noe sånn praktisk som vi kommer til å trenge om ikke altfor lenge. type bilsete nr 2, lekegrind e.l. ellers kommer jeg jo helt garanter ikke til å la være å kjøpe noe søtt som jeg kommer over... og med all slekt og venner...jeg kommer til å bli sittende å pakke opp i timesvis...:)

Skrevet

han får 1000 kr på sparekonto. for han har bursdag nå og da blir det litt volsomt mye gaver på en gang.

får 1000 kr til bursdagen også

Skrevet

har bestilt time hos fotograf jeg. hu skl fåbldet til jul. 32x40 på lerret:) tålr mye mer enn vanli fotopapir å alt det syret. å er noe hu vil kunne ha glede over maaange år fremover:) og jeg da:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...