bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 jeg har funnet en saueskinnspose. den var ganske dyr. så jeg håper jeg får sambo med på det. men det må bli noe sånt. han er bare 3 mnd så han skjønner nok ikke så mye av julen
silhah og emilie Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 akebrett tenker jeg..hun er 13 mnd da og aking blir vel gøy:)
Yo&La+spire Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Vi tenker klosser....treklosser med masse farger. Snuppa er nesten 10 mnd til jul...og så setter vi inn litt penger på konto:)
Mamsen86 Skrevet 25. november 2007 #5 Skrevet 25. november 2007 Sånn lite spisebord med to små stoler til, dukkevogn, babykeybord (niesen min hadde et sånt lite piano som Emilia blei HELT frelst av!).. Og noen klær! Og en bok har jeg kjøpt! Er så og si ferdig med å handle julegaver, men kanskje jeg finner noen småting.. Blir en morsom jul i år! Snuppa er 15 mnd til jul!
Synne&TheTerminator Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Hittil har jeg kjøpt* Et olebrumm fly, sånn bil opplegg Ole brumm sengesett en ole brumm komode å et par leker.... Men blir nok myyye mer!!Elsker det:D:D:
Mamsen86 Skrevet 25. november 2007 #7 Skrevet 25. november 2007 Ungmamma=) Er det den Ole Bruk kommoden som er på Toys R Us?
Synne&TheTerminator Skrevet 25. november 2007 #8 Skrevet 25. november 2007 Hehe, ja:P Kanskje litt jentete, men jeg likte den=P=P Har du og den eller.P??
Mamsen86 Skrevet 25. november 2007 #9 Skrevet 25. november 2007 Næh, den er jo blå da! Kjempe fin til gutter!! Ja, jeg tenkte på det.. Men de har jo den prinsesse serien der, passer litt bedre til jenter! Hihi! Selvom jeg ELSKER Ole Brum, liksom.. Emi fikk jo den Ole Brum stolen til bursdagen sin, den som er en bamse liksom.. Hvor hodet er ryggstøtten. Veit du hvilken jeg mener da? Hadde vært så knall med hele serien.. Men syntes blått blir litt for guttete, når resten av rommet er rosa liksom! ;D Men iallefall.. Den kommoden er kjempe fin! Elsker den serien! Får satse på en gutt i fremtiden, jeg! ;D
Synne&TheTerminator Skrevet 25. november 2007 #10 Skrevet 25. november 2007 Ja, husker den stolen!haha, hadde lyst på den selv=pMen han er nok for liten for den enda=) Ja tror jeg skal holde meg litt til OleBrumm, så får han heller bestemme seg for noe annet når han vil selv... Men jeg syntes du kunne hatt den hyllen selvom.det lyser jo egentlig ikke gutt av den...Å siden alt annet er rosa så blir den liksom jentete allikavel=P
Gjest Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 her blir det nok akebrett og klær =) han vokser jo så fort nå som han har passert ett år så kommer godt med tenker jeg =) og ettersom vi skal feire jula i tromsø så kommer det til å bli kjempegøy benytte seg av sjansen til å ake =)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. november 2007 #12 Skrevet 27. november 2007 Snulla fikk sånn Ole Brumm flybil i bursdagsgave!:-) Aner ikke hva vi skal kjøpe...dukkeklær til dukka til snulla kanskje. Til vesla vet jeg ikke...hun trenger jo ingenting faktisk siden hun arver alt.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. november 2007 #13 Skrevet 27. november 2007 Vi må ta fly hjem etter jula, så derfor kan vi ikke ha særlig store ting, så det begrenser jo litt av hva vi kan kjøpe.
Gjest Skrevet 27. november 2007 #14 Skrevet 27. november 2007 I og med at vi flytter til våren så skal hun få saker og ting til det nye rommet sitt Det vil si garderobeskap, lite bord med stoler til, gulvteppe, oppbevaringskasser, lekekiste, og småting som pene rammer, knagger o.l. Blir vel kanskje et par dvd`er også, hun har nemlig oppdaget tv nå og det er innmari greit når mamma trenger en tur på toalettet alene hehe
Mamsen86 Skrevet 28. november 2007 #15 Skrevet 28. november 2007 Ung mamma: Hehe, ja den stolen er dritkul! Smurfen elsker den! Sitter der å spiser mandarin til lunsj vøtt! ;D Ja, jeg vet.. Jeg har skikkelig lyst på den Ole Brum serien! Den er SÅ fin! Men har alt annet i rosa og prinsesse-serien, så det hadde bare sett rotete ut! Men elsker serien, nesten så jeg får lyst til å kjøpe den å spare på den sånn itilfelle jeg popper ut en liten prins i fremtiden! *LeR*
mam <3 Skrevet 1. desember 2007 #16 Skrevet 1. desember 2007 Snuppa er nesten 14 mnd til jul, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe akebrett også kanskje et maleskrin. Eller så har vi litt lyst til å se om vi finner en dvd med film med ekte dyr på (særlig kattedyr), hun digger animal planet når de viser filmer der dyrene er i fokus. Noe jeg vil hun skal fortsette med, for det liker mammaen også.
samboer87 Skrevet 7. desember 2007 #17 Skrevet 7. desember 2007 åå det er jo så koselig å kjøpe til han hehe han er et år i januar så blir nok morsomt han er veldi opptatt av lys å synes adventsstaken er så fin hehe gleder meg til han skal se juletreet med masse lys:) har kjøpt tøfler til han(tenger i barnehagen) en bok om tassen for det er han så glad i og en dvd som han kan se på etter hvert og masse treklosser i fine farger han eelsker klosser:) tenkte å kjøpe akebrett og hadde vært morro men er ikke så mye snø her på kløfta.. men han vil sikkert få bruk for det viss vi drar til hytta i nord norge der er det snø
Grorüd.. Skrevet 10. desember 2007 #18 Skrevet 10. desember 2007 Jenta mi er ikke mer enn 6 1/2 mnd til jul, men har kjøpt noen strømpebukser i ull (ganske dyre) og sengesett og laken i rosa. tenkte jeg likesågodt kunne kjøpe no sånt no, siden hun ikke forstår noe av julen enda uansett.. Dessuten har jeg brukt enormt mye penger på henne fra hun ble født uansett hehe
Mild, Marcus & Mille Skrevet 10. desember 2007 #19 Skrevet 10. desember 2007 samme her går i ting han trenger eller kommer til å få bruk for i nærmeste fremtid! i tillegg får vi så mye av familie, så er ikke vits for oss å gå å kjøpe noe stort noe - er jo ikke så mye plass i denne leiligheten heller får heller satse på en superflott julegave til neste år når han er 18 mnd
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 19. desember 2007 #20 Skrevet 19. desember 2007 jr er 11 pg en halv uke på juleaften, så tror nok ikke han får like stort utbytte som mammaen:) jeg RÅGLEDER MEG:-D vi gjør det enkelt og greit, setter inn penger på konto. har får så mange pakker og vi har ønsket oss klær. han får tripp trapp stol, bilsete og brio-tralle også, så vi oppretter konto han ikke kan åpne før han er 23 eller 25 år.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 19. desember 2007 #21 Skrevet 19. desember 2007 Snulla får teservise i plast og klær og vesla får en sånn snor man henger over vogna og klær og smokker. Kan sikkert slenge med noen smokker til snulla også!:-) Når det kommer snø i Oslo får de akebrett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå