Tomine is my star Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Noen her som har skaller til barna sine?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Har ikke til ungen nei, men hadde selv når jeg var lita. Aldri siden vært varmere på beina.
Tomine is my star Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Hihi..... Det er et samisk fottøy laget av reinskinn,med ullkartanker inni..kjempevarmt på kalde vinterdager..
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 hvor får man tak i dette da? mamma hadde sånne da eg var liten xD
Tomine is my star Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 Mange gamle samedamer som syr skaller for salg....tipper du treffer på ei hvis du slår opp i telefonkatalogen på Kautokeino.... ) Neida,men husflid butikker i Finnmark selger sånne...vet ikke hvordan det er ellers i landet..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Tenker at om man ikke hadde bodd ut mot havgapet der temperaturen skjelden skrider under 3 kalde hadde jeg nok fiksa skaller til Guttongen. Sykt gode og lure å ha på. Tror faktisk man får tak i det gjennom husfliden flere steder i landet. :-)
Tomine is my star Skrevet 13. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2007 Ja,de er sinnsykt bra..anbefaler alle småbarnsmødre som har vinterkulde utenfor døren sin å sjekke ut disse skallene... Man trenger aldri bekymre seg for om barnet fryser på føttene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå