*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Skjønner ingen ting jeg. Siden juli har syklusene mine vært på 28, 23, 30 og 24 dager, (p-pilleslutt i mars). Siste syklus startet 16 okt, så er på dag 28 nå.Har testet med el-tester siden dag 12, men alle har vært negative. Testet med en g-test i kveld, men den var selvfølgelig også negativ. Har jeg ikke el da? eller kan det være jeg startet testingen for sent? Ikke enkelt dette her.. Håper så inderlig at TR ikke kommer denne mnd! Har ikke tempet, men blir vel nødt til å gjøre det neste pp hvis TR skulle dukke opp. Begynner å bli litt lei av all prøvinga uten resultat =( Hadde flere symptomer forrige pp, men var jo ikke gravid da. Denne pp har det vært mindre sympt, men har hatt mer murringer i magen enn vanlig, fryser mye, begynner plutselig å svette, kviser (som jeg aldri har hatt problemer med før!), veskeansamlinger, spes. i hendene og anklene. Og humøret har vært helt forferdelig de siste 2-3 dagene. Har hatt kraftige humørsvigninger som jeg ikke er vant til. Tenker at det kanskje er frustrasjon som er grunnen til humørsvigningene, men håper selvsagt at det er et sympt. Hva tror dere? Når bør jeg teste på nytt? og hvis jeg må inn i en ny pp, når i syklusen bør jeg starte med temping?
Eline på vei med nummer to Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei. Det er noen få hvor EL-tester faktisk ikke slår ut, det kan jo hende du er en av de? Ellers så er det jo sånn at det går an å ha EL rett etter mensen, det eneste som er rimelig stabilt er tiden mellom EL og mensen - denne varierer visst stort sett ikke med mer enn +-1 dag. Det står mye om både temping, EL osv på http://www.pernille.info/ Skal du starte å tempe så start på første dag av mens, bruk feks www.fertilityfriend.com til å registrere temperaturen. (basaltermometer får du kjøpt på feks http://www.babyornot.no/ ). Anbefaler også at du sjekker og registerer livmorsekret for å gjøre det sikrere.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Hva er basaltermometer?? Kan man ikke tempe med vanlig termometer? F.eks øretermometer....
Babyønske �� Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Termometeret bør ha to desimaler, da det er så liten stigning/fall i temperaturen fra dag til dag
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 Tusen takk for svar =) Er på dag 29 nå, og fortsatt ingen tegn til TR..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå