kajfla Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 jeg har fått innkallelse til UL på nyåret, og da telte jeg meg fremover, og kom til uke 20. så ringte jeg til sykehuset for å spør om det jeg kunne få time rett før jul rundt uke 18, så vi kunne fortelle nyheten på julaften(hvis jeg klarer å holde det skjult så lenge..) men da sa jordmora at det ikke gikk pga på nyåret er jeg i uke 18 og da er selvfølgelig rett før jul, uke 16 for tidlig. Så stemmer det da at sykehuset/fødestedet ikke regner med de to første ukene..sånn som de gjør her på BIM og andre lignende steder, det hvor man fyller ut dato for siste mens o.l. ?? noen som har erfaring fra dette?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 jeg har min ul i uke 18..altså forsterets 16...
kajfla Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 ok, så da har jeg i min uke 20 og fosterets uke 18 da. men da regnes alt i mammaens uker, og sykehuset bruker babyens uker. skjønner
Leirha Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Hørtes rart ut. Jeg var i uke 19, fosterets uke 17, har ikke hørt om de som regener det slik? Du kan jo prøve igjen da, ringe og si at du ikke helt skjønner det der. Sist svangerskap var jeg på ordinær UL når fosteret var i uke 15 isåfall.
kajfla Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 hva vil dere si da? Jeg hadde sist mens 25.08.2007- har fått termin etter mens 2.06.2008. skal på UL 4 jan og da skal jeg visst være i begynnelsen av uke 18. jeg kommer til uke 20..eller første dag i uke 21...
Trebarnsmamma30 Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg regnet ut på babyverden for deg, du er 11+3 i dag da.. Da skal du være 19 fullgåtte uker den 5 januar, altså 18+6 den 4 januar telte jeg meg til..
kajfla Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 ok, takk takk. skal ikke være lett dette her ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå