Truseprinsesse Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hvordan tok de kommende besteforeldrene det når dere fortalte nyheten?
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 De tok det kjempe fint, ble faktisk glad over nyheten ) Både på min og barnefaren sin side =) og enda mer glade ble de da det viste seg at det var tvillinger.. Nå gleder de seg kjempe masse til og bli besteforeldre
kajfla Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 haha det kommer an på hva du mener med ung. jeg er 24 og føler meg ung gravid ;-)
Guri-mamma Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Var ung og gravid engang,- det er 10 år siden nå:-) Var 17 når jeg ble gravid, men hadde fylt 18 før jeg fikk baby. Mamma ble glad, og lurte på hvorfor jeg ikke hadde sagt noe tidligere... Jeg var jo så redd for at hun skulle bli sint og skuffa... Var 3,5 mnd når hun fikk vite det. Pappa ble glad han også, men sa vel ikke så mye. På farssiden vet jeg ikke hvordan de tok det, for de har ikke det med å vise så mye følelser, eller å lage så mye oppstyr rundt ting. Men de var da også glade for å få et barnebarn. Men som første barnebarn på begge sider så har min sønn fått mye oppmerksomhet og kjærlighet fra besteforeldrene sine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå