Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article1439969.ece
Kosel Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Er det ang den ammekommentaren på kveldes episode av TopModel?? - Blei litt satt ut selv jeg...trodde han spøkte med engang... Men neida...
Trebarnsmamma30 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Ganske drøyt å si noe sånt ja...!
Lepje Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Fine pupper er jo selvfølgelig viktigere enn nærhet til barnet! Hadde det i det hele tatt vært et dilemma da...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Skal han være så kroppfiksert så burde han jo strengt tatt ha advart henne mot å bli gravid...strekkmerker, sier nå jeg!
Northernlights Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Sier veldig mye om hvor lite han skjønner. Det er hva jeg tenker. Synd han gir gale signaler til unge jenter. Men sånn er jo den bransjen gjennomsyret av uansett..Forventer lite fra sånne folk,egentlig. Det er jo bare kropp som står i fokus, og den skal være tynn,tynn eller tynn.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Ja, han fokuserer jo kun på utseende, så hva burde vi forvente av ham da? Men jeg må bare le litt, fordi jeg ikke klarer å ta ham helt seriøst.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 ja herregud!! han burde kanskje vite hva han snakker om når han sier sånt i et tv program som mange unge jenter ser på... og ikke bare slenge ut noe som han tydeligvis ikke har peiling på!
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Men nå er det sånn at for modeller er strekkmerker/ammepupper døden for karrieren og det tror jeg han sa for å oppklare det. Det er lksom et strekkmerke på magen og det var den karrieren. Målgruppen til TopModel er jo fjortiser som tenker "iik graviditet" uansett, og jeg regner med at de fleste bytter mening den dagen de blir gravide. Man kan ikke la ting som dette gå inn på seg.
Learning to fly Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 For en hjernedød og overfladisk fyr. Tror jeg hadde spydd på han om jeg traff han!!!
trøndermamma Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 Når du har vært lenge nok i den bransjen der, så blir du kun fokusert på kropp og skjønnhet. Vi kan jo lese hver dag om hvor langt enkelte er villige til å gå bare for å beholde skjønnheten (om de blir nå mere skjønn etter alle operasjonene og botoxen er jo en annen sak!) JT er like hjernedød som mange av de andre i den bransjen. Han har null peiling på amming. Ikke tror jeg han har så mye peiling på bryster heller!
Gjest Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 Enkel matte der fellesnevneren er lik: Pent hus- ingen hjemme
Gjest Skrevet 13. november 2007 #13 Skrevet 13. november 2007 Hehe.. Han må være ganske "blond" ) For det første så er det vel ikke ammingen som "ødelegger" puppene, det er jo selve graviditeten. Er vel ikke fordi vi hekter på babyen og lar den henge der at puppene får en tendens til å "sagge" litt.... ;o) Noen som så han på "God kveld Norge" forresten.... ang Anne Cath's påstander om at han var mimikkløs..hehe.. Dette skulle han motbevise... "Se alle sammen, jeg kan gape og himle med øya"...hahaha..... Det skjedde jo ingenting mellom øynene og munnen.. Han snarere BEVISTE at han var 100% mimikkløs... ;o) Huff... mannen er litt spes. ja )
mai_med_gulljenta! Skrevet 13. november 2007 #14 Skrevet 13. november 2007 Nå har ikke jeg fått hørt den komentaren men så et program om han fra hollywood til portveien eller noe sånn.... satt å flirte for dummere mer innbilsk person har jeg ikke hørt før hehe rister på hodet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå