Gå til innhold

hva skal dere kjøpe til de minste barna til jul??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille jente er rundt 8mnd til jul.. har ikke anelse på hva eg skal kjøpe i julegave til henne,...

noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den fisherprice (trur eg...) giraffen. Den kan ho holde seg på å reise seg opp, og putte baller oppi så triller ned. Den ser så gøy ut. Eller babyakebrett.

Skrevet

Snuppa mi er 8 1/2 mnd i jula. Har tenkt på lær-å-gå vogn fra Brio, babyakebrett, prinsessestol, musikkleker, klær

Skrevet

ja tenkte litt på den eg også.. så litt festlig ut ja:) men lyst å kjøpe noe hun virkelig trenger...vet ikke funnet ut ka det e enda.. hehe..

ka trenger en liten jente på 8-9mnd egentlig? (ikke leker)

Skrevet

hehe ja d var d da. Går jo an å sette litt penger inn på kontor til henne også da. Hun er jo så lita at hun ikke ser verdien av gaver..

Skrevet

Vi ga klær. Hun var ca 7 mnd sin første jul. Stua var jo sjtappa av alskens leker den kvelden alikevel, så da kjøpte vi klær som hun måtte fått uansett. Kjipt men praktisk. Nå er hun 3,5 så nå blir det ski med tilbehør til henne. Og leker til lillebror som blir litt over 6 mnd denne julen. Det er fordi hun syntes det er morro og leke med hans leker, så da har vi ikke lyst å kjøpe klær:)

Skrevet

ja vet dt... men er jo litt gøy og spesielt for meg også å kjøpe julegave til hun.. siden hun e min første :) hehe..

sparer litt penger til hun hver mnd :)

Skrevet

vi har kjøpt play and learning home eller hva det nå heter. husker aldri hva det heter, men noe i den duren. jenta vår er 10 1/2 mnd til jul. men hva med ullklær? vi har ønsket oss ullklær. spesielt ullpysjamas

Skrevet

praktisk å kjøpe leker som begge kan leke med da :)

ja har tenkt litt på klær også, men vet ikke ka hun trenger egentlig.. hun har så mye. hehe :P

Skrevet

ja har ønsket henne ullklær fra resten av familien.. så kan bli en del ullklær om alle kjøper det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...