Pærefrø Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Må le litt av god gutten da.. Han er så utrolig snål. Når han spiser, så er han ute på kjøkkenet å henter deg tre fire tørrfor knotter, løper inn i stua og spiser dem, og slik fortsetter det til han er mett. Når han har spist så MÅ han tørke seg rundt munnen, da ligger han å gnir seg og vrir seg skikkelig på teppet i noen minutter før han reiser seg, rister seg og går å legger seg....
Mammaaaaaa Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Haha så skjønn da;) Hunden vår gjemte tørrforknotter i skoene våres. Et lite reservelager;) Sukk...savner hunden min:(
Audacious Angel Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 He,he a matvanene til de firbeinte er morsomme. Tispa mi tar ut en og en tørforbit og legger den på gulvet før hun spiser den, og hann hunden min han spiser når han blir glad. Det vil si når vi kommer hjem så løper han først rundt beina våre for så å hive seg over tørforet om det er mer igjen, hvis det ikke er mer drikker han vann kjempe fort og raaaaaaper etterpå. hi,hi ;-) Men tørking av munn har jeg ikke hørt om før, morsom!
Pærefrø Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Så søtt... sikkert ikke behagelig å ikke være klar over det...hehe... Kan si jeg har funnet en del halvtygde bein og leker i senga under dyna noen ganger, litt ekkelt å stappe beina rett på et fuktig halvtygd bein...mmmmm.... Vet ikke hva jeg skulle gjort uten min, så jeg føler med deg....
Pærefrø Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Skikkelig sjarmerende når han har spist spaghetti og kjøttsaus da, da løper han opp i senga vår(jada) og hvis jeg da tilfeldigvis har på et lyst laken kan dere jo bare tenke dere til åssen det ser ut...haha... det er en helt utrolig uvane han har, kan ikke lukke døra heller, for det går ikke(bor i et gammalt skeivt hus så døra har seget litt)
Mammaaaaaa Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hehehe. Har funne dokosten oppi senga og et par gonger. Det var yndlingsleike nr 1;) Til slutt fekk ho egen dokost å leike med... Og bein og griseører gjemte ho og overalt! Kunne legge det i skittentøyet fks og så dytta ho litt klær over med snuten til det var vekke. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå