akicha Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Beklager at jeg er så rett fram i overskriften. Visste ikke helt hvordan jeg skulle skrive det. Jeg ser at andre benytter denne siden til å få ut litt skuffelser og frustrasjon innimellom. Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve det jeg også... Vi hadde sex på lørdag- så det er jo et liiiite håp da... Men har jo ikke gått de 4. pp før, så da går det vel ikke denne gangen heller- når vi bare har hatt sex på lørdag- og el mandag... Jeg har forsinket el denne gangen. Vi hadde sex hver dag i over en uke i forbindelse med når jeg SKULLE ha hatt el. Tok ikke sjansen på å la være selv om jeg ikke hadde noe særlig tegn på EL. Men NÅ har jeg det, og nå bare PASSER DET IKKE!! Neste prøving blir ca uke 50..., så kanskje vi får en hyggelig nyhet i romjula... Blir så frustrert av å tenke at jeg nå antagelig må vente seks uker til før jeg eventuelt kan få positiv test... Lykke til dere andre! Det var denne uken jeg egentlig ventet IKM, så lykke til dere andre som fremdeles hører til "IKM uke 46" :-) Jeg skal glede meg med alle dere som får positive tester :-)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Er jo ett håp da,lever da noen døgn disse sædcellene vet du lykke til !! sender deg masse babystøv **************** (er her fra 1. tri)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Heisann, her kommer noe oppløftende. Dersom du hadde EL i går elelr har i dag, så er det fortsatt STOR kjangs for at du kan bli gravid. Det beste er å ha sex i dagene i foveien, og 2-3 dager før EL er bra timing. Å ha sex på EL dagen alene, fører sjeldent til graviditet. Så ikke vær lei deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå