Gå til innhold

Stresser litt..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å få graviditeten til å gå litt "fortere" med å dele det opp i etapper =)

Sånn; 2 uker til 3. trim, bare 6 uker til jul, da er jeg i uke 33, så er det bare et par uker til jeg er høygravid, så er det bare 3 uker til jeg er fødeklar...........osv osv. Her er mange versjoner ;-) Har ikke tenkt på hvordan jeg skal "psyke meg opp" hvis det blir overtid. Den tid, den sorg! Jenta mi kom i uke 34 for to år siden, det var i raskeste laget kan man si. Fikk jo ikke tid til å gå å vente, ei heller bli lei. Blir litt rastløs av det nå, kommer til å ha alt klart i god tid...... sånn i tilfelle. Men håper på å gå til termin, sånn circa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik er jeg også..:) Er bare 21 uker enda jeg da, så det virker lenge til termin ja.. tenker at om 4 uker er jeg kommet til uke 25, i julehelga er jeg i uke 27 og nyttårsaften er jeg 28 uker og over til 3.trimester.. i midten av januar er jeg vel 30 uker da, og kan begynne nedtellingen for fullt..hehe.

Er nesten mer utålmodig denne gang enn da jeg ventet førstemann jo.. trodde en var mer avslappet andre gang jeg..:)

Skrevet

jeg er faktisk kjempe lei jeg:/ å jeg er bare i uke 19... jeg også trodde jeg kom til å vere mer tolmodi denne gangen,men jeg er faktisk bare mer utolmodi:/ menmen... jeg også prøver å dele d opp i ettapper,men til lenger jeg kommer i graviditeten,dess saktere går d:)

jeg tenker at d er snar jul.. da er jeg 25 uker. å da har jeg bare 3 måner ijenn:) men d er så lenge til jul synst jeg. for jeg gler meg sann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...