Mamma&snuppa&spiren Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har fått etpar allerede, er 18 uker på vei nå. Noen som har tips som kan gjøre at det ikke blir så aaaltfor mye? driver å smører med body butter kokos fra the body shop. men må vel kanskje bare leve med det.
aapt Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hei! Jeg smører med jordnøtt olje fra apoteket, morgen og kveld, har enn så lenge sluppet unna strekkmerker, er 21 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 det er en kjent sak at det ikke er noe å gjør med. det er kun 10% som IKKE får det... så ..... desverre.. Det er selvfølgelig mange som har smurt seg med diverse kremer og ikke fått noen merker, men det er nok tilfeldig, uheldigvis
lykkelig familie på 4:) Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Smører meg med en krem fra vishy fra apoteket. Den skal være både forebyggende og reparerende på strekkmerker. Har brukt den siden uke 12 tror jeg, og har 24 fullgåtte uker nå. Har ikke fått antydninger til strekkmerker enda, men er fullt forberedt på at det kan skje selv om jeg smører meg. Men skader jo ikke å prøve:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå