Gå til innhold

Hvor fort/sakte synes DU tiden har gått hittil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen synes tiden snegler seg forbi.. Andre skvetter når de brått skal videre til 3.tri.

Hvor langt er DU på vei,og hvordan synes du tiden har gått så langt?

Jeg er 27+4,og synes vel de siste ukene har gått litt sakte.

Men tiden fra uke 20 har gått mye fortere enn tiden fram til uke 20.

Lurer fælt på åssen de siste 12 ukene blir! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 26+0 i dag. Skrev nettop et innlegg om hva som surrer i mitt hode for tiden........ gruble, gruble =)

Skrevet

Synes tiden går litt treigt..er 21 uker i dag. Samtidig tar jeg meg i å tenke, tenk jeg er 21 uker allerede..hehe. Når en ser tilbake har jo tiden gått litt fort likevel:)

Skrevet

Jeg er i akkurat 24 uker nå.. syns de siste ukene har gått saktere enn de første 20.. håper de neste 4 kan gå litt fort så jeg kommer meg videre til 3.tri.. så gleder jeg meg til januar! da skal jeg begynne å kjøpe inn masse babyting. er jo "bare" en og en halv måned dit da. hehe.. prøver å være positiv ;o)

Skrevet

Hottils har tiden stått stille syntes jeg. Er i uke 14 i dag. Men nå virker det som det går litt fortere.

Skrevet

er 25+2 idag og synes tiden frem til uke 12 gikk seint, for da gikk jeg og engstet meg for at det skulle skje noe galt.

tiden etter der synes jeg har flydd, og snart er det siste etappe i 3 trimester som gjelder.

Skrevet

Er 24 uker i dag, og synes tiden går kanskje litt sakte. Tiden frem til 12 uker gikk altfor sakte. Dette fordi det var en veldig usikker periode som jeg bare ville bli ferdig med. Etter det gikk ukene ganske radig frem til ca uke 20. Nå er jeg blitt litt utålmodig igjen, venter på å runde 6 mnd. Tror dette er fordi jeg ser frem til å hente babypakker og gratis bleiebøtte, og får ikke hente det før det er max 3 mnd igjen til termin:-) Ellers er jeg spent på hvordan de siste 3 mnd kommer til å bli. Har ikke hatt noen "plager" enda i svangerskapet, men tror ventetiden kommer til å bli lang når man ser "målet":-) Dette med tanke på at man vil møte personen man har hat tinni magen så lenge, og at det begynner å bli veldig tungt for kroppen å være gravid.

Skrevet

Er i slutten av uke 15 og synes tiden har gått litt for fort. Skulle gjerne hatt litt bedre tid på meg :D

Skrevet

Er 27+5 idag og synes tiden flyr avgårde.

Jeg har hatt et helt utrolig bra svangerskap, ikke kastet opp å vært noe dårlig, så jeg har nytt så til det fulle å være gravid. Elsker oppmerksomheten jeg får med magen, å begynner å se at det er faktisk ikke så lenge til termin. Nesten litt trist, savner magen allerede ;) heh.. Men så vet jeg jo heldigvis at noe enda bedre venter på meg, så jeg kan være svært utålmodig og føle at tiden står stille til tider ;)

Husker også at tiden til uke 13 gikk sakte, gikk også å ventet på at den magiske uke 13 skulle komme, så jeg kunne roe meg ned..

Skrevet

Er 18 uker i dag og synes det har gått veldig fort. Er vel omtrent halvveis snart. Jeg og sambo snakket om dette i går; at går det like fort som det har gjort hittil, så har vi plutselig en baby her ;)

Skrevet

Jeg har en helt rar oppfatning over hvordan tiden har gått!! :)

Jeg synes at jeg selv har vært gravid i en hel evighet!!! Men tiden har allikevel gått innmari fort?? ;)

hmm... ;)

Skrevet

jeg er 14+3 med nr 3 å synes tiden går utrolig sakte denne gangen!!

Skrevet

jeg er i uke 19. å hittil har d gått kjempe fort!! magen kom kjempe tidli også:)

men så var jeg på ul å vart satt en uke tilbake, så jeg har vert i uke 19 i to uker nå. d har gått treigt:/ så nå siter jeg bare å venter på at jeg skal bli 20 uker:) da har jeg liksom komt hallveis:)så får vi håpe at d går fort ijenn:)

Skrevet

synes tiden flyr.. men har jo ei lita ei på 7,5 mnd da. i uke 17 nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...