Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 For en dust! :0) Tenker på den kommentaren om at hun ene ikke måtte finne på å amme, for da ville hun miste den fine formen på puppene. Hehehe... Han glemte bare å opplyse om at graviditeten/hormonene er like mye skyld i at puppene KAN endre form under graviditet og barsel. Når det er sagt, så trenger det IKKE å være sånn! Har tilbakelagt over 4 år med amming, og puppene er fortsatt fine, dem. Vurderer serrrrriøst å sende ham et før og etterbilder av puppene mine, og spørre hva han egentlig mente?! Men på den annen side; en mann av hans legning ville kanskje ikke tåle så sterke saker;0) ? Lar meg bare underholde av sånne raringer som får slippe frem i offentlighetens lys:0)
cherry coke Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Det er nok bare uvitenhet...Hans område er sminke og hår, ikke pupper og amming tydligvis:)
Gjest Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Er det mulig å være så fisefin og jålete? Da burde han kanskje ha sagt at hun aldri burde bli gravid i det hele tatt da er mange andre ting enn puppene som kan forandre seg gitt.. Og *blæh* til deg din skrytepave hehehe, bare gni det inn at du fortsatt har fine pupper etter 4 unger du. Jeg har 1 og puppene mine ser ut som to slitte og utbrukte sokker.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Åååå, send send send, slik at mannen får dånedippen! Lar meg også underholde ... og forundre. Og dersom det bare hadde vært puppene å bekymre seg for hadde det jo vært greit... Han skulle sett magen, rumpa og lårene mine han! Ser ikke ut som for et år siden, nei :-S
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jaujau....se på mannen da ! Han sier selv at han ALDRI har lagt seg under kniven...hahaha..yeah right:-) Lurer på om silikonen i leppen hans sprekker hvis han smiler?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 Hehehehe:0) Er bare høy på pæra pga puppene fordi baksiden av beina mine er stygge som FY!;0) Har blodårer som er på tur ut av huden tydeligvis. Men det gjør da ingenting, når en er så heldig å bli mamma. Mye heller det enn å bli TopModell!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 Hehe! Ser det for meg; at mannen blir bombardert av bilder av diverse dame-kroppsdeler, med kommentaren: "Hva mente du med det?!?!" Kanskje han hadde sluttet å si sånne dusteting på TV da?? *knis*
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 God idè Dustekommentar altså...uvitende mannfolk iallefall...
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 ja, han er homo tror jeg...han røpte seg sånn halveis i ett program..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå