Gå til innhold

Jan Thomas i TopModel.....*knis*

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en dust! :0)

Tenker på den kommentaren om at hun ene ikke måtte finne på å amme, for da ville hun miste den fine formen på puppene. Hehehe... Han glemte bare å opplyse om at graviditeten/hormonene er like mye skyld i at puppene KAN endre form under graviditet og barsel. Når det er sagt, så trenger det IKKE å være sånn! Har tilbakelagt over 4 år med amming, og puppene er fortsatt fine, dem.

Vurderer serrrrriøst å sende ham et før og etterbilder av puppene mine, og spørre hva han egentlig mente?! Men på den annen side; en mann av hans legning ville kanskje ikke tåle så sterke saker;0) ?

Lar meg bare underholde av sånne raringer som får slippe frem i offentlighetens lys:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok bare uvitenhet...Hans område er sminke og hår, ikke pupper og amming tydligvis:)

Skrevet

Er det mulig å være så fisefin og jålete? Da burde han kanskje ha sagt at hun aldri burde bli gravid i det hele tatt da ;) er mange andre ting enn puppene som kan forandre seg gitt..

Og *blæh* til deg din skrytepave hehehe, bare gni det inn at du fortsatt har fine pupper etter 4 unger du. Jeg har 1 og puppene mine ser ut som to slitte og utbrukte sokker.

Skrevet

Åååå, send send send, slik at mannen får dånedippen!

Lar meg også underholde ... og forundre.

Og dersom det bare hadde vært puppene å bekymre seg for hadde det jo vært greit... Han skulle sett magen, rumpa og lårene mine han! Ser ikke ut som for et år siden, nei :-S

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

Jaujau....se på mannen da !

Han sier selv at han ALDRI har lagt seg under kniven...hahaha..yeah right:-)

Lurer på om silikonen i leppen hans sprekker hvis han smiler?

Skrevet

Hehehehe:0)

Er bare høy på pæra pga puppene fordi baksiden av beina mine er stygge som FY!;0) Har blodårer som er på tur ut av huden tydeligvis. Men det gjør da ingenting, når en er så heldig å bli mamma. Mye heller det enn å bli TopModell!

Skrevet

Hehe! Ser det for meg; at mannen blir bombardert av bilder av diverse dame-kroppsdeler, med kommentaren: "Hva mente du med det?!?!" Kanskje han hadde sluttet å si sånne dusteting på TV da?? *knis*

Skrevet

God idè :) Dustekommentar altså...uvitende mannfolk iallefall...

Gjest renate&nydelige christina
Skrevet

ja, han er homo tror jeg...han røpte seg sånn halveis i ett program..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...