2exu-guttjanuar2010 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 jeg blir så trist og så lei! jeg har så innmari lyst å bli gravid,og det har tydligvis veldig mange jeg kjenner også..forskjellen er bare at de klarer det...det er så utrolig mange rundt meg som er det nå..venner,kolegaer og ikke minst de man ser på gata... jeg prøver å være kjempeglad på deres veiene,men jeg klarer det bare ikke.har egentlig lyst til å bare dra hjem og gråte..
2gutter:) Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Vet hvordan du har det. Mistet i MA for noen mnd siden å da var jeg gravid sammen med 2 av venninnene mine. Så nå er de jeg kjenner som har planlagt å bli gravid blitt det. Fint for dem, men klarer ikke helt å glede meg på deres vegner! Vil også bli det nå!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 skjønner deg veldig godt. det er vabskelig når alle rundt en blir gravide.d føles så urettfærdig. men prøv å glem din egen sorg en liten stund å fokuser på det vakre med barn å vakre mager:)¨ så skal du se at d ikke er så lenge til d er din tur>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå