Gå til innhold

alle rundt meg er gravide!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir så trist og så lei! jeg har så innmari lyst å bli gravid,og det har tydligvis veldig mange jeg kjenner også..forskjellen er bare at de klarer det...det er så utrolig mange rundt meg som er det nå..venner,kolegaer og ikke minst de man ser på gata... jeg prøver å være kjempeglad på deres veiene,men jeg klarer det bare ikke.har egentlig lyst til å bare dra hjem og gråte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det. Mistet i MA for noen mnd siden å da var jeg gravid sammen med 2 av venninnene mine. Så nå er de jeg kjenner som har planlagt å bli gravid blitt det. Fint for dem, men klarer ikke helt å glede meg på deres vegner! Vil også bli det nå!!

Skrevet

skjønner deg veldig godt.

det er vabskelig når alle rundt en blir gravide.d føles så urettfærdig.

men prøv å glem din egen sorg en liten stund å fokuser på det vakre med barn å vakre mager:)¨

så skal du se at d ikke er så lenge til d er din tur>:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...