krokofant666 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg er 24 uker på vei og ALDRI er ungen på venstre siden min. SKal dette fortsette blir det trangt når ungen blir større inni der. Noen andre som har det sånn? Skikkelig ubehagelig dette. Prøver å ligge på siden for å få han til å komme over, men det hjelper ikke.
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Kanskje du har morkaken der? Da kjenner du ikke noe, uansett hvilket liv det blir laget der inne. Skjedde et par ganger hos meg at babyen lå slik til at jeg ikke kjente noe, ble redd og dro inn på kontroll. Der fikk vi se at hun bare lå å tok av i morkaken (`_`) Når jeg hadde bikket 30uker kjente jeg liv "overalt" igjen.
M@mm@ til mine barn Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Har du snakket med jordmor om dette ? Det ville jeg gjort. Hørtes litt rart ut.
Nosa Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Hei! Jenta vår ligger også på høyre side, eller nede ved skrittet, er 23 uker i dag. Det gjorde de to guttene mine til å begynne med også men de flyttet seg til hele magen når de ble større. Er ikke sikkert det har noe å si for deg, men begge mine har ikke fått snudd seg og ligget i sete og tverrleie senere i svangerskapet, en lege mente at hoftebeinene mine gikk litt innover slik at det ble litt trangt der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå