Bolla med lille nurket. Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg er i uke 20 nå ,og synes jeg blir fryktelig lett tungpusten.Spesiellt på kvelden.Blir nervøs av dette.Er det noen som har peiling om dette er normalt,eller opplever noe lignende?Alle svar mottas med takk.
Vibe80 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hei:) I utgangspunktet var jeg i ganske god fysisk form da jeg ble gravid, men med graviditeten startet nedoverbakken. Kort oppsummert har jeg vært trøtt og sliten hele veien og tungpusten ble jeg ganske så tidlig. Før uke 20 om jeg husker riktig.. Skal sies at jeg har lagt på meg en del så kroppen min har hatt litt ekstra å stri med, men tror ikke det er noe unormalt å oppleve tungpust i uke 20. Er nå i uke 37 og peser som en gal så det blir nok værre før det blir bedre..desverre.. Lykke til videre!
Bolla med lille nurket. Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Stranda hval,va vel gravide så fant opp det uttrykket ja,hehe.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 IDet er nok helt normalt:) du har mer blod og veske i kroppen og gjerne noen kilo ekstra, livmoren som vokser, ja, det er generelt mer krevende for lungene dine under graviditeten, så det skal nok være sånn. Jeg tror selv jeg begynte å merke det godt rundt uke 18, og er nå i uke 37 og krysser fingrene for at livmoren skal synke hvert øyeblikk... men man venner seg til det jo, har ikke akkurat noe valg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå