Gå til innhold

Pokker, Ørebetennelse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode råd?

skal få lillegutten om 4 dager nå, å i dag fikk jeg ørebetennelse.. Gjør så vondt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nesespray hvis du er tett i nesen, paracet og hvile... Ligge med hodet høyt om natta.

Ørebetennelse går vanligvis fort over, men er vondt mens det står på. Hvis du ikke er bedre om et par dager og har fått feber etc, så kontakt lege. Men vanligvis går det nok over av seg selv.

Skrevet

Jeg også!!! Jævligste som fins av smerter!!

Jeg skal til legen i morgen og få antibiotika

Har hatt det mange ganger pga jeg har kronisk øreeksem som gjør at jeg er utsatt

 

Jeg har ingen råd som hjelper utenom smertestillende og til og med det hjelper dårlig

 

Men sørg for å ligge meg hode høyt+nesespray

Du kan også få paralginforte

Skrevet

Oki takk takk dere :) Skal legge meg høyt nå, med nesespray å paracett i handa :P hehe

Skrevet

Det går ikke over av seg selv nei..ikke nøl med å gå til legen i morgen

Jeg hadde sterke smerter i en uke!!--mens jeg var på behandling!!

 

Det er med hånda på hjerte jeg sier at det kan være verre enn rier---

 

Skrevet

ikke for å skremme men det kan bli helt for j....hvis du ikke får behandling med en gang

 

jeg er livredd jeg for jeg kjenner at snart får jeg det sinnsykt vondt!

Kjenner jeg har ørebetennelse men har ikke veldig smerte-----ENDA!!

 

OFF lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...