2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Noen som har noen gode råd? skal få lillegutten om 4 dager nå, å i dag fikk jeg ørebetennelse.. Gjør så vondt
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 nesespray hvis du er tett i nesen, paracet og hvile... Ligge med hodet høyt om natta. Ørebetennelse går vanligvis fort over, men er vondt mens det står på. Hvis du ikke er bedre om et par dager og har fått feber etc, så kontakt lege. Men vanligvis går det nok over av seg selv.
mamma til 2 små:=) Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg også!!! Jævligste som fins av smerter!! Jeg skal til legen i morgen og få antibiotika Har hatt det mange ganger pga jeg har kronisk øreeksem som gjør at jeg er utsatt Jeg har ingen råd som hjelper utenom smertestillende og til og med det hjelper dårlig Men sørg for å ligge meg hode høyt+nesespray Du kan også få paralginforte
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Oki takk takk dere Skal legge meg høyt nå, med nesespray å paracett i handa hehe
mamma til 2 små:=) Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Det går ikke over av seg selv nei..ikke nøl med å gå til legen i morgen Jeg hadde sterke smerter i en uke!!--mens jeg var på behandling!! Det er med hånda på hjerte jeg sier at det kan være verre enn rier---
mamma til 2 små:=) Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 ikke for å skremme men det kan bli helt for j....hvis du ikke får behandling med en gang jeg er livredd jeg for jeg kjenner at snart får jeg det sinnsykt vondt! Kjenner jeg har ørebetennelse men har ikke veldig smerte-----ENDA!! OFF lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå