PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hytte på fjellet Hytte ved vannet Båt Campingbil/ -vogn Leilighet i "Syden" (ikke nødvendigvis i et turiststrøk) Hytte i Kolonihage Leilighet i en Storby Ingen av delene Og hvorfor? Jeg ville hatt leilighet i Spania/ Hellas, da hele min kropp er innstilt på en Middelhavsrytme. Stå opp passe, jobbe 3-4 timer, ha siesta, jobbe litt til, og så gå ut hele familien å spise og kose seg på kvelden. Gjerne i en by med en strand og svaberg. Drømmer meg litt bort i vinterkulden og -mørket. (",)
Turbo 01 og Sleepy 07's mamma Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 BÅT! ) Er oppvokst med å reise på helgeturer og ferieturer i stor båt, så det er noe jeg savner meget nå når jeg har min egen familie. Men du verden så kresen man kan være, så det ville nok ikke blitt en billig båt om vi skulle gått på handling nå nei... Men drømme kan man ;o)
Dægern døtte Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Har hus ved sjøen, men mangler båt, så det ville jeg ha valgt. Hytte på fjellet har foreldre mine, leilighet i syden ville jeg ikke hatt (mannen min har flyskrekk, så der hadde jeg vært alene tenker jeg hehe) De andre alternativene har jeg ikke noe formening om...
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Hytte på fjellet: det har mine foreldre Hytte ved vannet: det har svigerforeldrene Båt: de har vi på hytta til svigers.. ingen overnattingsbåt, men det behøver vi ikke heller. Campingbil/ -vogn: hadde ikke orket å bo så trangt Leilighet i "Syden"JAAAAAAAAAAAA Tenk så befriende å alltid ha en perle som du kan reise til, og være garantert varme, sol og bad! Hytte i Kolonihage: virker idyllisk, men er nok stress.. Leilighet i en Storby: det har vi
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Åh, jeg ville valgt forskjellig etter årstid.... Campingbil om våren til å dra på helgeturer med. Før det blir for nattevarmt for en familie på liten plass Båt om sommeren. Late sommerdager til sjøs. Hytte ved sjøen i sommerferien. Med et "krav" om barnevennlig barneplass seff, gjerne ender. Mye sol. Og ja.... Om høsten og vinteren ville jeg hatt hytte på fjellet. Kunne gått på tur i alle høstfargene, og hatt masse snø og herlig skiføre rett utenfor døren. Alt som ikke innebærer sommerferie-ukene skulle ligget i akkurat passe kjøreavstand. 2-4timer ca. Slik at vi kunne brukt det alle de helgene vi ønsket. (Reist fredag etter jobb og hjem søndagskveldene) Et år i ny og ne kunne jeg tenkt meg å byttet ut hytte ved sjøen, med leilighet i syden I begge deler skulle vi tilbragt _alle_ ferieukene våre -er vell 5?- hver skoleferie! (Vi har jobber som likevell gir ferie i andre ferietider som jul og påske
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Skulle hatt et litet hus i Chianti distriktet i Italia=)
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 Til ano`num *29.09.07* Angående Hytte ved sjøen.... Står det ENDER? :-) Måtte bare spørre........ Hehe. (",)
Gjest Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Hytte ved vannet. Ingenting kan måle seg med et fristed ved vann/sjø for meg. Dette er bare så unikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå