Gå til innhold

Er det mange som vurderer 3d ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt litt på det, men har ikke bestemt meg.

Skal dere andre ta det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestillt d :-)

Skrevet

MÅ HA, BARE MÅ HA DET.... ;)

du får dvd med babyen din på jo!!! er det virkelig noe å tvile på :) :)

også venninden min som fikk i september fant ut at 3Dul bilde lignet på babyen hennes når han kom ut....

Det må sies at det var en usedvanlig pen nyfødt da, da er det vel ikke noe rart....men jeg skal ha det...fins ikke tvil en gang...

Skrevet

Vi har nettopp bestemt oss for det...

Er det lang ventetid i Bergen eller ?

Skrevet

Jeg skal ta det, men ikke før uke 22-24. Er veldig nyskjerrig på å se ansiktet til krapylet, men vil ikke vente til den er blitt helt baby heller. Det er gøy at det fremdeles er litt foster over det :-)

Skrevet

Jeg skal inn i min 31uke, tror det blir fint.

Dette er 21 desember, så tenkte at det kunne bli en fin julegave jeg da.

Tenker farmor vil bli glad for å få sitt første barnebarn i glass og ramme så tidlig :D

Skrevet

Ikke lang ventetid i Bergen nei. Jeg var i går, og siden snuppa var så lite samarbeidsvillig, fikk jeg ny time torsdag for å se om hun vil vise seg frem da :)

Skrevet

time til 3d er bestilt og skal på det om noen uker, 29+1

ååå som jeg gleder meg, håper det blir bra bilder og film.

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt det pga prisen, men etter vanlig ul overrasket samboeren min med time på majorstuaklinikken. Så dit skal vi 27/12:-) Gleder meg masse:-)

Skrevet

Det skal jeg IKKE. Gidder ikke å bruke penger på noe sånt, i tillegg så ser jo barna ut som små monstre...Det er et bilde jeg ikke vil ha i hodet mitt. Grøss.

Gjest Orkideen
Skrevet

Jeg skal på 3D på torsdag. Da er jeg 26 hele uker på vei.

Gleder meg veldig til å se den lille snuppa mi.

Skrevet

3D UL er smak og behag, noen kan synes de ser skumle ut, mens andre synes det ser fint ut.

Jeg tok 3D ultralyd og angrer ikke et sekund. For oss var det helt magisk.

SElv om ingenting topper den første ordinære ultralyden, så ble det en helt annen opplevelse på 3D. Ungen vår fikk mer personlighet, vi så han så godt, hadde så lyst å stryke over skjermen, han var så nært oss. Så at han kosa masse med navlestrengen, sutta på tommeln, ble så virkelig på en annen måte.

Det var vår opplevelse med 3D da :) Fikk med oss en cd med 28 bilder og 4 videosnutter, den har vi sett mye på ;)

Så dere som skal, gled dere masse! :)

Skrevet

Jeg var på 3D ul i Tønsberg i går,kjempe spennende,og gøy å ha den dvd en da:o)... Men han lå så vanskelig til,han hadde hendene over m ansiktet hele tia,så ble ikke så bra,så d var litt synd... Og 800 kr er d verdt:o)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...