Glorie Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hva ble det på? Og hvor mye måtte dere betale for tomta. Har så lyst å bygge nytt hus, men er redd det blir altfor dyrt.
Kondis som en murstein Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Lander på 2,5 mill... 520' for tomta... Ble endel ekstrautgifter, ja (men det må man alltid regne med ved husbygging)
NoDoubt Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Det var billig! Bor i en liten by og her koster bare tomtene over 2 mill. Er sjelden det er noen for salg og. Drømmen er å bygge selv, men må bare vente. Det vi har nå er prosjektert så begrenset hva vi fikk velge selv..
Mrs. Bouquet Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Har ikke gjort alt ferdig, og gjorde ikke det heller før vi flyttet inn. Gjorde en del egeninnsats selv som å demontere stillas, flislegge gulv (ikke våtrom) legge all parkett, sparkle, male og tapetsere selv. Tomta var gratis. Til nå har vi nok brukt 3 mill på huset. Et bad og et soverom gjenstår, pluss en god del i hagen.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 1.640.000 med tomt på 340.000
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 vi bygger hus! Har valgt et hus fra et lite kjøkken firma.. som har designet et kjempe fint hus sammen med norske hus.. for alt betaler vi 2.375.00= 2.4 Hus på over 160 kvm, 3 rom og 2 bad, varmekabler,, kjempe høy standar, kjøkken fra biga til 75 000 inkl. og masse mer.. tomt kr. 500 000 på over 800 kvm vi synes vi får masse hus for penga!
strekkmerketrollet Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 vi holder på å bygge nå.. men det er 2manns bolig da... 1.650.000,- (300.000,- for tomta) åsså det samme for de andre som skal bo der. kommer vel til å komme et par utgifter til... men ikke mye
mamma-til-4 Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Tør jeg spørre hva slags hus det er dere bygger allesammen? Bortsett fra tomtene synes jeg det høres fryktelig dyrt ut jeg....
mamma-til-4 Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 Det hørtes mer normalt ut ja......hva slags hus er det da?
Leola Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 du må vel regne med mellom 2 og 3 mill for en enebolig totalt. Er det i by eller nært by så må du vel regne med opp imot 3 - 4. Har også veldig veldig lyst å bygge men sambo har ikke ennå. Prøver å overbevise ham med at jeg er ferdig å studere til sommeren og at det er bedre å begynne å betale på et større lån nå enn om 5 - 10 år. men det funker ikke gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå