Gå til innhold

Dere som har bygd nytt hus.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ble det på? Og hvor mye måtte dere betale for tomta.

Har så lyst å bygge nytt hus, men er redd det blir altfor dyrt.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lander på 2,5 mill... 520' for tomta...

Ble endel ekstrautgifter, ja (men det må man alltid regne med ved husbygging)

Skrevet

Det var billig!

Bor i en liten by og her koster bare tomtene over 2 mill. Er sjelden det er noen for salg og.

Drømmen er å bygge selv, men må bare vente.

Det vi har nå er prosjektert så begrenset hva vi fikk velge selv..

Skrevet

Har ikke gjort alt ferdig, og gjorde ikke det heller før vi flyttet inn. Gjorde en del egeninnsats selv som å demontere stillas, flislegge gulv (ikke våtrom) legge all parkett, sparkle, male og tapetsere selv. Tomta var gratis. Til nå har vi nok brukt 3 mill på huset. Et bad og et soverom gjenstår, pluss en god del i hagen.

Skrevet

1.640.000 med tomt på 340.000

Skrevet

vi bygger hus!

Har valgt et hus fra et lite kjøkken firma.. som har designet et kjempe fint hus sammen med norske hus.. for alt betaler vi

 

2.375.00= 2.4

 

Hus på over 160 kvm, 3 rom og 2 bad, varmekabler,, kjempe høy standar, kjøkken fra biga til 75 000 inkl. og masse mer..

tomt kr. 500 000 på over 800 kvm

 

vi synes vi får masse hus for penga!

 

Skrevet

vi holder på å bygge nå.. men det er 2manns bolig da...

 

1.650.000,- (300.000,- for tomta) åsså det samme for de andre som skal bo der.

kommer vel til å komme et par utgifter til... men ikke mye :)

Skrevet

Tør jeg spørre hva slags hus det er dere bygger allesammen?

Bortsett fra tomtene synes jeg det høres fryktelig dyrt ut jeg....

Skrevet

Det hørtes mer normalt ut ja......hva slags hus er det da?

 

Skrevet

du må vel regne med mellom 2 og 3 mill for en enebolig totalt. Er det i by eller nært by så må du vel regne med opp imot 3 - 4.

Har også veldig veldig lyst å bygge men sambo har ikke ennå. Prøver å overbevise ham med at jeg er ferdig å studere til sommeren og at det er bedre å begynne å betale på et større lån nå enn om 5 - 10 år. men det funker ikke gitt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...