Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 I natt fikk jeg sove max i en time, for jeg hadde såååå mye halsbrann.. Uff, visste ikke hva jeg skulle gjøre, til slutt dreit jeg ertt og slett i å sove, det er heeelt fælt. Tygger gavidscon og hele pakka, men det funker ikke.. Kan noen hjelepe meg? Kan de sette i gang fødselen såjeg slipper dette, det høres sykt ut, men det er ikke mulig å overleve....
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Du kan prøve å ligge på høyre side i stedet for venstre, det hjelper bittelitt.. Og å bygge opp med puter slik at du ligger med overkroppen litt høyere. For meg blir det verre hvis jeg ikke har spist på lenge, så kanskje prøve et lett måltid før du legger deg? Det er nok ingen mirakelkur her, men du kan jo prøve og se om noe av dette virker! Jeg ser at noen har god erfaring med akupunktur, kanskje det hadde vært en ide hvis du er positiv til denslags?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Nja, er nesten ikke vits i å begynne å prøve på det engang.. for jeg har bare 11 dager igjen.. Men det blir verre og verre, jeg holder nesten ikke ut... Men jeg skal prøve et lett måltid før jeg legger meg ikveld, og bygge opp putene, priser deg hellig om det funker:)
To barns mor og 75-modell. Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Ikke spis etter kl 1800. Spis Lovehearts etter måltid. Det hjelper meg veldig.
Amanda- Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 ligge med overkroppen opp.. vist du skjønner... og melk.. det hjalp meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå