lena 78 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg er så frustrert over de nye naboene våre ad det går ikke an å beskrive...Poenget er at de har en like gammel jente som dattera mi som har "ødelagt " vennskapet mellom jenta mi og vennina hennes . De har blitt bestevenner liksom , takket være foreldrene og går og hakker på jenta mi sammen nå. Det verste i det hele det er at jeg trodde at de nye som var liksom de slemme men det viser seg at foreldrene til eksvennina til jenta mi som er egentlig bråkmakerne...men selvfølgelig de gjør på en måte som går ikke an å gjøre noe med . Først laga de bråk mellom jenta mi og den nye og etterpå ble de venner . Har tenkt mye fordi jeg ser at det går utover dattera mi fordi hun har mistet vennen sin (har andre men de hang sammen siden barnehagen ) og kjønner ikke hvorfor var hun vraket .De nye har oppnåd målet sitt ...jenta har fått ny venn . Jeg har prøvd å snakke med foreldrene til gamle vennina si men moren plutselig var bort hele tiden , sluttet å smile , skynder seg bort når ser meg osv. Klarte å snakke med faren men der fikk jeg til svar " at ungene må bestemme selv hvem de vil ha til venn ..." Jeg spurte hvis jenta mi har gjort noka galt eller noe ettersom at hu er ikke spurt lenger hvis hun vil kom på besøk osv.Nei det har hun ikke svarte han. Sitter her og spekulerer at går det an å være så sleip at de ødelegger en annnen unge bare fordi demes skal ha liksom en beste venn ? En ting er sikkert , heretter skal jeg ikke være ærlig lenger , jeg skal spille jeg også som de andre...jeg skal ikke lære dattera mi å være snill og inkluderende lenger jeg nei ! Hvis det er sån de vil ha det så får de sån ...hva er poenget med å være snill ? Du blir bare spilt ut og utnytett ...Kvalm folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå