ღventer på lykkelitenღ Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 spesielt når jeg skal på do,kjenner det ellers også med sting og stingliknende smerter.Var hos legen i dag og tok test for urinveisinf. men den var negativ!.Derimot så var gravi test positiv. Hadde en abort for 2 mnd siden og var litt stressa for om jeg hadde fått inf i livmora men da skal man visst få høg feber.Skjønner ikke en dritt.Fastlegen visste heller ikke hva det kan være....?.Skal nå bare ta en blodprøve til på onsdag for å se om hcg stiger. Han hadde ikke noe svar på smertene jeg har ellers.I kveld ringte jeg på akutten for jeg fikk bare nok men der fikk jeg beskjed om å ta 2 paracet og ringe tilbake i morra....Det skal da ikke være sååå vondt å være gravid....venter mens denne uka men dette er jo 10 ganger verre og helt annerledes enn vanlige murringer. Noen som vet eller har erfaringer?
*Bea* & bitteliten Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Ikke for å skremme, men det kan ikke være svangerskap utenfor livmora da??? Jeg har opplevd det og det gjorde veldig vondt. Sterke menssmerter og stikkinger. Håper ikke det er det da. Håper du er gravid med en ny liten spire som blir i magen din i 9 mnd
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 hei,hadde en exu engang men dette er ikke de samme symptomene.Var mer på ene sida da.Nå er det hele mageregionen.Ja får håpe du har rett og at det ligger en spire der! men er bekymret over hva dette kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå