Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg har nettopp sett den siste episoden av Berlinerpoplene. Det siste vi så var at Tor hadde lagt seg i grisefjøset og sovnet etter at han hadde drukket seg full. Det aller siste vi så var at Torunn oppdaget at Tor lå i fjøset, men vi fikk ikke vite om han var død eller om han kanskje bare var så dritings at han hadde mistet bevisstheten? Han Tor drakk nok alt for mye, i serien så det ut som om han hadde holdt på med det en stund å stadig drikke masse brennevin i smug. Jeg syns alltid det er gruelig irriterende når en Tv-serie eller en film ikke kan ha noen skikkelig slutt! Det verste jeg vet er når episodens eller filmens siste scene er en scene du ikke får svar på. Når det slutter midt i dramatikk, det er det dummeste jeg vet! Ellers så likte jeg godt Berlinerpoplene. En artig serie.
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Det var vel slik boka Eremittkrepsene sluttet.. Irriterende, ja;) Men nå leste jeg at NRK har bestemt å lage serie av den siste boka også, så du får vite hvordan det går til slutt:) Jeg syns det var en god serie! Veldig gode skuespillere!
enpå3ogenpå1 Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 men var det ikke en ganske åpen slutt på boka? Jeg husker ikke om han døde? Og han tok jo piller i tillegg til aquavit'en.....
mamman til karen elisabet. Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Vi får svaret til våren NRK skal lage en fortsetelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå