Gå til innhold

Vintersko til ei på 9 -10mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale sko? passer vel ca str 19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ho?

 

Hvis ikke, så vil jeg anbefale stonz

Skrevet

vi har gore-tex super fit sko til jenta vår på 9 mnd. dei er kjempe bra. dei er ullfora så selv om hun bare sitter i ro så blir ikke hun kald på beina. koster bare 500kr

Skrevet

ja ho går :-)

 

Hadde vel egentlig ikke trodd vi skulle få bruk for vintersko denne vinteren :--/ har prøvd storebror sine første vintersko i str 21, men de var enorme på den vesle foten. Trenger vel egentlig ikke sko før over nyttår, det er da snøen og kulda kommer her.

Skrevet

er Super-fit merket? hvor kjøper man disse?

Skrevet

Jeg har stonz til jenta mi på 9 mnd. men syns det er greit å ha ett par med skikkelig såle også. Kjøpte ett par ecco goretex sko. Er vanntett-garanti på dem. De var litt små i størrelsen så hun trengte str. 21. Kommer sansynligvis til å gå før våren, det gjør kanskje jenta di også.

 

 

http://www.ecco.com/no/no/kolleksjon/smabarn/4/smabarn/4/71991/51527/detail.do

 

Kostet 699 kr på skoringen.

Skrevet

det er vell gore-tex som er merket, men de heter gore-tex super fit. dem vet hvilken sko det er på butikken. vet dei har dei på barnas hus og falkanger sko. hvertfall her i byen. men det er veldig populære sko så du må vær rask skal du ha dei. vi var over hele byen for å finne dei i str.19. har dem i rosa lilla til jenta vår.kjempe søte:)

Skrevet

gore-tex er vel et stoff??

Men super fit er et sko merke til barn..

Gutten her fikk super fit gore-tex sko nå i 2års gave,og ei jeg var dagmamma til i fjor hadde dem,kjempe gode sko!!

Er fjorårets model som er rosa lilla til jente da,i år er de røde.

Og til gutt var de blå i fjor og sorte i år =)

Skrevet

jeg har jo nettopp kjøpt skoa i rosa lilla. hmm...det var årets her for nå fikk ikke dei inn skoa før neste år

Skrevet

her hadde de dem i alle fargene.. Å siden hun jeg passet hadde dem i rosa i fjor spurte jeg om d var fjor årets model,å da sa ho dama ja...

Men eneste forskjellen er fargen og noen tråder da!!

Skrevet

hmm..var hvertfall årets her..men er ikke så viktig:)supre sko hvertfall:)

Skrevet

Helt eni,kjempe gode sko som kan anbefales på d sterkeste =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...