Gå til innhold

Nå begynner jeg og bli skikkelig bekymret!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 9 mnd som ikke gjør noe annet enn og sove, sover ca 2-4 timer og så opp i maks 45 min og så vil hun bare sove igjen og blir kjempe sint hvis vi ikke legger hun da skriker hun hele tiden frem til hun blir lagt i sengen, er det noe feil på jenta mi? blir bare værre og værre dette her!

Skal nevnes at vi bor i et hus med fukt og mugg men er på vei ut herifra nå men hun er bodd her i alle sine 9 mnd, kan dette påvirke hun?

Blir bekymret at det er noe feil med hodet hennes....??!!

Noen som har opplevd noe lignende eller som kjenner noen i samme situasjon..

Setter stor pris på svar.

Hilsen en VELDIG bekymret mor!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil nok gå bra, men husker at når jeg gikk på et universitet hvor det var sopp/mugg ble vi anbefalt å kontakte lege hvis vi følte svimmelhet, trøtthet eller hodepine. Så ville nok tatt en sjekk. Men det vil nok gå bra :)

Lykke til!

Skrevet

Heisann =)

Ville bare fortelle deg det at førstemann her sov nesten hele sitt første år!!!

Fra han var ca 6 uker sov han hele natta, måtte da vekke han på morran for å få i han mat. Så våken litt før han ville kvile noen timer, våken for mat, leke litt og igjenn sove noen timer. Han holdt på sånn hele sitt første år, etter det var han mer våken på dagen, men sov mer en normalt da også. Begynte vel ikke med "vanlige" sovevaner før han begynte hos dagmamma. Da ble han nok lært å våkne litt tidligere og ikke kvile så lenge om dagen. Søvn avler søvn har jeg hørt da =)

Fukt og mugg er jo absolutt ikke bra, så er godt dere er på vei derfra. Om det har noe med søvnvanene aner jeg ikke. Men er du veldig urolig for dette så kan du vel nevne det for helsesøster? Bedre det en å gå rundt å anke.

Og husk ingen barn er like =)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Dersom du er bekymret synes jeg du skal kontakte helse stasjonen og få en time til enten helsesøster eller lege. Jeg kontaktet lege på helsestasjonen fordi jenta vår er så tett i nesen hele tiden. Det var han glad for og hun skal nå følges opp. Føler du som mor at hun sover for mye skal du kontakte profesjonelle. Vi her inne er bare synsere og kan ikke stille noen diagnose. Mest sannsynlig er det jo ingenting galt, men tenk om det er noe... sånn tenker hvertfall jeg når det gjelder jenta mi. Ville aldri kunne tilgit meg selv om jeg ikke hadde kontaktet lege fordi jeg var pyse.

Skrevet

Jeg tror jeg ville kontaktet lege jeg, godt å få sjekket alt uansett om man er bekymret. Og spesielt om dette er noe som har kommet nå, dvs at hun ikke har vært sånn tidligere.

Masse lykke til, krysser fingrene for at du bare har en "sove-baby" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...