oooio... Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 skal ut på lørdag i 30 års dag, men begynner allerede å grue meg til søndagen...blir så jæv...fyllesyk......pleier ikke drikke meg snydens heller....samme greiene hver gang uansett hvor mye/lite alkohol jeg drikker. det beste middelet er vel å holde seg edru, men jeg savner en skikkelig fest uten at jeg trenger å grue meg for kvalme,angst og totalt utmattelse dagen derpå. noen som har en vidunder kur???
~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Peøvd Zyrtec? En før du drikker og en da du kommer hjem på natta. Har ikke prvd selv men vet om mange som verger til det.
BettyBoob Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 zyrtec og så mat og mye vann før du legger deg
winneboo Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Drikk mye vann når du kommer hjem. Å ikke legg deg mens det snurrer..vent heller å sitt oppe 1 times tid(vis du orker)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 spis ofte når du drikker, mye vann, ikke drikk brun sprit og vent 1-2 t. før du går å legger deg. drikk my vann mens du venter på å legge deg. lykke til å ha det gøy!!!
*ale* Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 I følge mine lege venner skal du ta en zyrtec før du drikker og en når du kommer hjem....
snartmammapåny Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 VANN!! Store mengder vann!! Drikk mye vann langs med alkoholen, og avslutt kvelden med masse vann før du legger deg, gjerne over en liter. Vannet før du legger deg er det viktigeste. Ikke legg deg til å sov på stigende rus. Vær sikker på at rusen er på vei ut av kroppen når du legger deg. Det er mine triks iallefall, jeg er så godt som ALDRI fyllesyk. Kun skjedd et par ganger og da har jeg glemt å drukket vann før jeg legger meg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Sjokolademelk i store mengder når du kommer hjem. Ikke drikk de siste timene før du drar hjem, slutt kl 1 feks. Til dagen der på. Pommes frites og sex.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 dette kan jeg svaret på, la vær og drikk alkohol... haha.. nei da. cola funker fint her og pizza fra peppes
Silja FullFres McQueen Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Jeg sverger til Zyrtec. En før du begynner å drikke, og en før du legger deg. Samt drikke vann jevnlig utover kvelden. Og masse før du legger deg. =) Kos deg! =)
oooio... Skrevet 12. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2007 tusen takk for gode råd jenter....da blir det zyrtec,masse vann,sjokomelk...he,he,og lett surring på kjøkkenet en times tid før jeg legger meg. skal ha frityr gryta og gubben klar til dagen derpå!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Ta to ibux før du legger deg om du er plaget med hodepine.
Ravna Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Mannen min blir forferdelig fyllesyk, selv om han drikker moderat. Han kan spy en hel dag etter kun få øl, "rekorden" er tre halvlitere fordelt på en hel kveld. Denne suppa får ham på bena i løpet av en halvtime. Har lest en vitenskapelig forklaring på det, har glemt hva det var, men det er chilien som er poenget. 1 kyllingfilet 1/2 paprika 1/2 løk En nudelpakke Mye hvitløk og chili En terning hønsebuljong ------------------- Kutt kyllingen, paprikaen og løken i små biter, og fres i panne. Tilsett den hakkede hvitløken. Hell over 1/2 liter vann, tilsett buljongen og kok opp. Ta av plata, tilsett nudler og chili, så mye du klarer, jo mer jo bedre. La stå og trekke til nudlene er møre. Kan med fordel lages kvelden i forveien!
___ Skrevet 12. november 2007 #15 Skrevet 12. november 2007 Har du tilgang på det så sørg for å få ekstra oksygentilførsel. Det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå