Gå til innhold

husarbeid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg tatt et raid her.. hehe.. synes det er så godt å ta det når mini har lagt seg for kvelden da går det ikke utover tiden med han.. og jeg er veldig gla i å ha det rent og ryddig rundt meg.. ikke lett kombinasjon det der.. åssen gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg rydder og vasker når han sover på dagen, ellers så bærer jeg han med meg rundt, i sjall eller babybjørn.

da kan vi prate og kose mens jeg rydder

Skrevet

enten går mannen ut med barna og jeg vasker, eller omvent!! eller vi gjør det sammen mens barna er våkne. jeg blir alltid så sur når husarbeid står for tur, så mannen min pleier å passe på at det er ganske så reint og ryddigt her ja. han er så flink så. drømmeprinsen.

Skrevet

Jeg vasker og rydder litt hele tiden, så det rekker ikke å bli rotete og skittent. Men gjør mest når hun sover.

Regner med det blir mer å gjøre jo større hun blir ;)

Skrevet

Her er det alltid rot en plass, er det ikke kjøkkenet så er det badet... og er det ikke leker og ting, så er det skittentøy. Har slått meg til tåls med at det ikke kommer til å være strøkent her på lenge, og mennesker som ikke tåler litt rot må nok pent holde seg borte herfra ;) Når ungene er iseng for kvelden rydder vi bort det verste, men skjelden noe mer enn det. :)

Skrevet

Samme som deg, anonym.

Føler vel egentlig at jeg rydder mye, men det blir rotete igjen med en gang. F.eks tar jeg kjøkkenet på formiddagen. Så blir jeg avbrutt pga amming. Da blir jeg sittende en stund og slår gjerne på dataen. Det tar litt tid... :o)

Så må jeg lage middag. Mens den koker rydder jeg litt i stuen. Bærer leker inn på 3-åringen sitt rom som er rotete fra før. Blir enda mer rot der når mer leker kommer inn. Tenker jeg skal ta det seinere. Blir rotete igjen på kjøkkenet etter matlaging, men da gidder jeg ikke ta det en gang til.

Sånn er det litt her... Hele huset er aldri ryddig samtidig. Kanskje ett og ett rom :o)

Jaja.. Det kommer seg vel snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...