Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 de siste dagene, og har blitt verre i dag. har jeg skikkelig ubehag der ved skambeinet en plass. helt der lårene slutter og sånn ca. er veldig vanskelig og forklare, føles nesten ut som gangsperr, men allikevel ikke. Er bare vondt når jeg står og går, kjenner det lite når jeg sitter.. noen som vet hva det kan være? er det farlig? blir bekymret.. er bare 29+6 i dag.. håper noen der ute svarer meg..
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Høres ut som bekkenløsning! Få henvisning til fysio av legen din!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Kan jo være bekkenløsning. Da jeg hadde det (for ti år siden) fikk jeg vondt i symfysebenet/skambenet.
enpå3ogenpå1 Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg har også vondt i skambeinet, som om noen har sparket meg der. Og merker det når jeg går og snur meg i senga. Legen sa begynnende bekkenløsning til meg.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Har hatt det en stund, men tolker det sånn at jeg bare er stiv og støl, og at tyngden av magen sliter på musklene. Har hørt mange nevne bekkenløsning, men har ikke undersøkt det egentlig, føles bare naturlig at det skal være litt ømt og stivt i de musklene, og plager meg ikke overdrevet mye...
hildus Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg har bekkenløsning og har veldig smerter i symfysen. Det kjennes spesielt nrr jeg går, står, snur meg står på en fot ol. Det er desverre ikke mye å gjøre med smerter i symfysen bortsett fra å ikke gjøre det som gjør vondt. Høres ut som om det er sånn du har det også???? Går til fysio med resten av bekken plageriet, men symfysen får han ikke gjort noe med. Måtte slutte på basseng trening pga smerter i symfysen. Ta det med ro og gjør minst mulig dom gjør vondt, for det blir nok bare værre ettersom magen vokser og presset mot bekkene blir større. Selv er jeg i uke 35 nå og teller ned for fult!!!
nesten bondjente Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Kan hende det er mere bekkenlåsning enn løsning.Kroppen er ekstra belastet og man bærer seg kanskje litt skjev.Jeg gikk til kiroprakti og fant att det hjalp veldig.Men jeg hadde nok også bittelitt symfyse løsning(skambeinet)så jeg passet på å sove med pute mellom beina og bevege meg ofrsiktig(f.eks.ved å sette meg inn i bilen med rumpa først,så løftet jeg begge beina inn paralelt .Og be noen nadre vaske dusjkabinettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå