Gå til innhold

Vogn på Norwegian??!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal fly til Oslo, og skulle hatt med vognen til mini. Men viss den går i stykker er det ingen som erstatter den, hva om vognen faktisk blir ødelagt? Hvordan skal en sikre seg best mulig for å ikke "miste" vogna? Blir jo dyrt å kjøpe ny..

Noen som kan hjelpe?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde med carena easy, for den var det ikke like krise om ble ødelagt som simo kombi. Men undersøk på forhånd hva reiseforsikringen din dekker. Den vil vel uansett dekke det hvis vogna blir skada? Du har nok en egenandel da, og den varierer fra selskap til selskap, så det må du sjekke opp med ditt selskap.

Skrevet

Reiseforsikringe tar forbehold på vogner, og da må en få en ekstra forsikring...........................................

Skrevet

Vår vogn gikk istykker på en tur med Norwegian, og de dekket ikke utgiftene. Argumentet deres var at hvis de skulle dekke skaden, måtte vognen være pakket i en HARD ESKE, eller "forsvarlig" pakket. Så det var litt irriterende...., det finnes jo ikke de største mulighetene for en sånn innpakking akkurat... Veldig rart at det går an med ansvarsfraskrivelse, egentlig.

Skrevet

Du har lov til å ha med liten paraplytrille inn på flyet. Undersøkte nettopp dette da jeg skal ut å fly i slutten av uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...