Verdens lykkligste mamma Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Vesla haren Odenwalder Lammy, og etter at hun har sovet i den lukter hun rett og slett sau. Noen som har en god "vaskeoppskrift" på denne posen? Blir veldig takknemlig for svar......
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hun vil fortsatt lukte sau om du vasker. Det er noe av det fine med ull.
Verdens lykkligste mamma Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Hmmmm...ikke noe som hjelper....får vel vurdere om jeg skal invistere i ny pose da...
aylin82 Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Da vil du kanskje selge odenwalder lammy vognposen?og hvor mye vil du ha for den?
Mrs. Bouquet Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Vask selve posen på 60 grader i maskin og ha i tørketrommel. Skinnet tar du ut og vasker på ullprogram i milo, ikke vask med laonlinsåpe, da stinker det fortsatt. Noe lukt om jenta di svetter mye vil det nok komme fra skinnet. Syns du fremdeles det lukter sau, så bare la være å ha skinnet i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå