Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Disse korsetta til 399, åssen er de i str? Har du noen mål, eller må man bare gjette seg til en str og se om den passer når den kommer?
M@mm@ til mine barn Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hehe, nei ved bestillinger så må jeg ha oppgitt mål midt på brystet, midjen og hoftene. Dette er jo snørekorsett men med hekter framme eller på den ene siden. Og skulle den ikke passe så er det returrett på korsettet men ikke stringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå