Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Selv onanerte jeg en gang på bussen... norway bussekspress.. laaang busstur på 8 timer.... satt alene å setet jeg hadde, ca midt i bussen.. inntil vinduet. Hadde joggebukse på, vinterjakka over meg... fant frem til min juvel.. mm.. det var godt! Om de andre merket noe? Aner ikke, men jeg hadde det deilig!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 toalettet på sentret hvor jeg vasket før. var så sinnsykt kåt hele den dagen og hadde mest lyst og knulle med en av di ansatte hvor jeg vasket. fantaserte til og med om damer, fantaserte om hva jeg skulle gjort med henne og hva hun skulle gjort med meg. så kom det en mann og var med på leken han også. var så sinnsykt opphissende og deilig og onanere på talettet for det var folk utenfor døren hele tiden. (var 2 toaletter der). tirrende og vite at du gjør noe "galt" med folk utenfor :0)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 På et slingrete, gammelt tog i England. Var på togtur alene, satt i en egen fireseter med kofferten på gulvet litt til siden for meg. Ble kåt av togets bevegelser og tanken på å få orgasme på et så offentlig sted... Hadde jakka lett slengt over fanget og presset og gned en markeringstusj mot min dunkende klitt. Satt en mann i fireseteren på andre siden av midtgangen. Tror ikke han merket noe, men jeg fantaserte litt om at han merket hvor dryppende våt og skrekkelig kåt jeg var og tok meg med på doen og tok meg hardt og lenge til det gikk for oss begge...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 På kino med typen jeg var sammen med før, savner en kjæreste. Satt på bakerste benk har gjort det flere ganger. Noen ganger lenger frem enn bakerst også runket han og han befølte meg på klintern. Deilig det
Anonym bruker Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Satt i bilen i et parkeringshus i Kjøbenhavn og ventet på at noen venninner skulle komme tilbake fra butikken. Ble sinnsykt kåt plutselig og onanerte liksågodt der. Så etterpå at det var et kamera i p-huset som var retta rett inn der jeg satt og det var ganske nærme og....hehe...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 jeg vil bare applaudere dere alle sammen og takke for tipsene...har ennå ikke turt å onanere "offentlig",men har hatt utrolig lyst mange ganger...jeg ser ihverfall litt lysere på at jeg skal på togtur neste uke...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Kanskje ikke så veldig kinky sted, men herlig opphissende var det. Hadde besøk av håndtverker som holdt på på badet. Jeg gikk og hadde en hyrdestund for meg selv med dildoen mens han holdt på med utstyrene sine. Det var så opphissende å tenke på at han kanskje ville se meg at resultatet ble en deilig orgasme. Blir våt og varm når jeg tenker tilbake.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 jeg har gjort det på en buss også. helt bak, rimelig lite folk på den- og jakken over meg. drit deilig... ellers i byen på 17 mai for mange år siden på et toalett i bunad, var bare så kåt at jeg ikke kunne dy meg...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Var ute og gikk tur alene en fin vårdag. Kjente hvordan det begynte å pulsere i underlivet. Hadde latt trusa ligge hjemme, så treningsbuksa kjelet lekent med den mer og mer fuktige musa mi... Da jeg var så kåt at jeg nesten ikke klarte å gå lenger, gikk jeg litt vekk fra turstien og slo meg ned bak en stor sten. Der lot jeg hånden gli ned til den våte, kåte fitta. Måtte klynke litt da jeg fant frem til den dunkende klitten. Lot peke og langefinger gli fortere og fortere rund den mens jeg ble våtere og våtere... Kjente at orgasmen var faretruende nær. Glemte alt rundt meg, også risikoen for å bli oppdaget... fingrene jobbet enda raskere og så kom den herlige bølgen og skjelvingene som alltid gjør at jeg må stønne høyt. Like etter passerte en ung mann stenen jeg satt bak. Synes jeg kunne skimte en ganske så hard kuk under den trange løpebuksen hans og da han blunket lurt før han forsvant var jeg ikke i tvil om at han iallefall hadde hørt meg... Ble kåt igjen ved tanken på den fremmede stive kuken, så da jeg kom hjem fikk klitten min en ny deilig omgang i dusjen!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #11 Skrevet 28. februar 2008 Leste på sex-debatten før jeg gikk til legen i dag, og var allerede litt opphisset, rakk bare ikke å gjøre noe med det før jeg måtte ta bussen. Nesten tom buss, så jeg tillot meg å sitte og kose litt utenpå buksa, med vesken på fanget... Da jeg var ferdig på svangerskapskontroll var jeg fremdeles kåt. Venterommet var nesten tomt og det er jo ikke rart om høygravide går på toalettet. Jeg låste døra bak meg og forsynte meg grådig av fuktighetskremen som står på vasken. Lente meg tilbake, sittende på lukket dolokk, med underlivet skjøvet frem, og koste villt med den allerede søkkvåte klitten min. Vred meg av lyst og drømte om at kjæresten min var der med meg. Like før orgasmen kom var det noen som tok i toalettdøra. Det gjorde meg enda kåtere og orgasmen var et faktum. Måtte ta meg sammen for ikke å skrike den ut. Skylte ned, vaska hender og forlot åstedet en smule rød i kinnene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå