Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Var det slik at guttefoster har lavere hjertefrekvens enn jentefoster? Kan 135 tyde på at det er en gutt?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 135 er vel gutt ja, siden det er 140 som er "skillet". Men eg vil sei som jordmor sa til meg at det er framleis stor sjangse for det andre kjønnet. Dette pga om babyen er aktiv når ein måle vil pulsen gå opp ev gå ned om den søve.Min baby hadde 160 då me målte men jordmor presiserte at det framleis var 50/50 sjangse..
grand danois Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 d stemte ikke på meg. jeg får gutt, å has sine hjerteslag ligger på 160:)
Meg og gutten min Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 gud så mye snakk det er på den hjertelyden å kjønn.... hehe, det stemte IKKE på oss. gutten vår ligger på 160-165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå