MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Alt var kjempe bra med småen=D Fikk høre hjertelyden, og småen veiva med armer og bein, og så gapte h*n litt =D Ble satt tilbake 3 dager så er 12 +3 idag.... Fikk og ul bilde,og da eg studerte det såg eg at h*n ser rett på oss =D Og så er mannen min helt sikker på at det er en jente.(han såg to små streker mellom beina og mener det er kjønnsleppene...) Men må nok vente noen uker til før de ser det tenker eg... Er så glad nå=D
Ane med lillegutt Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Så deilig å få se at alt sto bra til der inne Man kan jo engste seg gul og grønn de første ukene... Så morsomt med "portrettbilde" da Jeg skal på ordinær ul på onsdag, og håper alt står bra til. Hadde jo vært morsomt å se hva som gjemmer seg der inne, jente eller gutt, men det får vi ta som en ekstra bonus om alt er bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå