Gå til innhold

Si din mening!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte veldig godt serien! kunne sett flere episoder =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste jeg har sett på tv på lang, lang tid. Kunne sett flere episoder hver dag, jeg, og ikke gått lei:o)

Skrevet

Den serien var ukas tv-høydepunkt, vil gjerne se mer. :o)

Skrevet

helt FANTASTISK! både serien om atle og helene og jordmødre serien som gikk på nrk. jeg satt nesten nervøs og gledet meg til hver episode, gråt nesten hver gang, ble så rørt.. en slik serie kunne jeg fulgt med på nesten hele tiden, hehe..

Skrevet

Veldig enig med Gutsbestebarn fått jente. Send det gjerne på nett-tv i tillegg, men også på tv....og lengre episoder! De var jo over før de hadde begynt, he he;o)

Skrevet

supert program.. både jordmødrene og helene og atle.

Bare håper det blir mer:)

Skrevet

Jeg synes det var fint å se på noe ekte og ærlig. Tårer i øya hver gang. Vekker sterke følelser. Send mer!

Skrevet

superbra serie! flere sånne :o)

Skrevet

Ja, jeg kan bare slutte meg til resten av gjengen her. Kjempebra serie. Burde vart mer enn 30min gjerne 1 time hver gang. Og maaaange flere episoder. Satt klistret foran tv`n! Bare å sette igeng å lage mer "jordmødrene" Fikk tårer i øynene bare av introen jeg hehe :-))

Skrevet

begynte å sippe litt hver gang jeg så.både på tv og på nett...kommer garantert til å se om det kommer fler episoder....ukas tv høydepunkt...kan gjerne sendes en halvtime senere,for det er i leggetiden...

Skrevet

Kjempe bra !!!

Bor ikke inorge men har sett alt paa NettTv.

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Vi tar dem med oss i evalueringen.

Skrevet

Likte jordmødrene bedre enn helene og atle - men sier ja takk til begge deler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...