*keiko med jente og gutt* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Tenkte jeg skulle tilby dere søte damer litt gratis hudpleie kurs. Jeg er en nyoppstartet hudpleie konulent for Mary Kay. Skriver ikke så mye her men om vil høre mer eller har spørsmål kan dere ikke skrive til meg på profilen;) Ellers får dere ha en fin kveld videre!
*keiko med jente og gutt* Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2007 dytter denne jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå