Gå til innhold

Teutonia Mistral - Noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette en god vogn?

Blir den liten når man slår den sammen?

Åssen er liggelengde i denne?

Noen som har peil på pris på disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en mistral 05. Den er lett å trille, blir nesten helt flat i liggestilling. Den er av de letteste vognene på markedet, og den tar liten plass sammenlagt. problemet med dem er at bagen er liten, og ikke passer for babyer født på våren sommeren, for de vil fortsatt ligge i bag til vinteren, og da er det ikke plass til baby og pikk pakk. Men for babyer født på høsten/vinteren er den super. Den er også bra på snøføre.

Har en bag om du trenger. Svart og grå. Lite brukt. Vogna kommer vil til å bruke opp.

Skrevet

Ok.

Jeg venter sommerbaby, så da bør jeg kanskje finne meg en annen type vogn.

Men hvis man har vindtrekk og voksi-pose, burde ikke det gå greitt på vinteren?

Skrevet

På www.lilleprinsen.no koster den 5400 kr kjøpte der i fjor. Vi bruker bagen (softbag) enda vi når hun skal sove i den når vi er på nabobesøk om kvelden, litt trangt begynner det å bli, men er i grunne ikke behov for bagen lengre, og da kan man ta ut plata og bærehåndtaka så blir det en vindtett fotpose som beskytter ekstra for vær og vind. Hun er snart 10 mnd og over 75 cm lang. Er ikke så god plass til lammeskinnspose, men vi bruker en odenwälder lammy xl dun/lammeskinnspose, den passer perfekt. Anbefales den vogna om du ønsker en liten snedden, praktisk og lett firehjuling i god kvalitet.

Skrevet

Joda da går det fint. Men man kan ikke regne med å bruke bagen så lenge. Vindtrekk følger med. Og man kan lage "pose" av bagen etterpå som er stor, eller man kan kjøpe forlenger sånn at man får lengre vogn. Jeg sydde en forlenger selv forresten.

Som sagt veldig fornøyd. Men det er store variasjoner i pris på vognene. Jeg så etter på Gjøvik og på Steinkjer, og på steinkjer var den 2500 billigere enn på gjøvik. Betalte 5000 for vogn og bag i 05.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd!! Utrolig lett og god vogn. Jeg har prøvd både Brio, Simo og Carena tidligere og dette er absolutt den beste vognen jeg har hatt ;o)

Skrevet

super fornøyd med den vogna!!!!:)

kjøpte den i sverige og betalte litt over 3000 norske..

har ikke hatt bag til så vet ikke hvordan den er med bag og til helt små...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...