Gå til innhold

er dette riktig

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler at jeg ikke får tilfredstilt min mann skikkelig er det galt da å kjøpe en hore til han el overaske han med ei hore..jeg orker ikke sex for tiden vil jo bare gjøre han gla...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du syk i hodet? enten får han vente på deg ellers går du...

Skrevet

Jeg synes du er helt GÆRN.... men manenn min synes du er helt topp og forsåelsesfull. Gjett om han kommer til å vente på sex hehehhehe

Skrevet

Så mannen din hadde hatt seg med en hore?

Skrevet

dette er et sånn nå skal jeg se hvor mange jeg kan provosere innlegg, sant vell??

jeg har ikke ord. elske og ære..... herregud, hvis du gir han ei hore er du hakke meg splitter pine gal.

bare at du tenker sånn... so what om mannen må vente på sex. han klarer det skjønner du, så fremt dere har et åpent og ærlig forhold.

anyway ei hore kommer til å knekke forholdet deres!

søren meg tenk når du vil ha sex igjen da..... så skal du faen meg ligge der å tenke på .......

Skrevet

skjønner faktisk tankegangen jeg.. men ikke akkutat hore ville jeg kjøpt han, men hadde kanskje heller sagt at.. okai. gå å få deg noe, du kan gjøre det en gang og jeg skal vite om det.. holder med en tur ut på byen det. hvis man går i konstent mas om sex og man virkelig ikke vil, så hadde jeg gitt han den muligheten.

Skrevet

Syke mennske...herregud altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...