Gå til innhold

takk for kjempehyggelig treff i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var kjempekos. bra oppmøte var det jo også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja tuuuusen takk for ett kjempehyggelig treff idag, dette burde vi gjøre oftere... skal se hva jeg kan klare å ordne... koselig å se at det var så mangen som tok seg tid og mulighet til å komme idag :o)

spesiell takk til Sauen som laget kake og tok på seg å ha treffet hjemme, koseligere det synes jeg, enn å ha d i byen eller på kafè...

Klem

Skrevet

ja det var kjempekjekt!

hehe, leiligheten ble kald igjen når dere gikk da.. mulig det var kroppsvarme fra totalt 16 mennesker som gjorde det varmt i lille stuen min=) syns også det er kjekkere med treff hjemme hos folk enn på kafe og sånt... hos meg er det jo ingen spiseplikt=P

hvem står for treffet neste gang da?

bobobaby: var kaffien bra eller?=)

Skrevet

jeg kan gjerne ha treffet her, hvis noen vil komme? er sikkert mulig for de som ikke kjører, å ordne transport med noen. ja tusen takk sauen, kaffen var kjempegod! har forresten svær stue. så det er bare til å ta med babydyner/tepper el lign som babyene kan ligge og sprelle på. kake kan jeg også lage : ) men ikke så avansert som sauen sin da. ; )

Skrevet

Kjempe koselig treff ja!!

Gleder oss masse til neste gang=)

Skrevet

Ja, koselig treff... var mitt første, har vært litt skeptisk.. men ble positivt overrasket :)

Eg har bil og blir gjerne med på neste treff, uansett hvor det skulle være..hehe :)

Skrevet

var kjekt å treffe deg og gutten din dellta! bra du har bil, det betyr altså at du kommer ut i øygarden? ; )

Skrevet

Jaa, så fort eg får skiftet til vinterdekk kan vi kjøre hvorsom helst vi :D ,Synes det begynner å bli rimelig kjedelig å sitte hjemme hele dagen!! Også e det så kjekt å bli kjent med andre som har barn :)

Skrevet

det høres bra ut. ja det er kjempekjekt å treffe andre med barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...