MissUnderCover Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 er det noen som har tatt med babyen på bading som ikke er babysvømming? Får nemlig ikke blitt med på babysvømming her jeg bor, men har så lyst til å venne snuppa til å bade.. Noen som har erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Ikke noe problem det :-) Er bare å dra, men pass på å ikke hold på for lenge, 15-20 minutter er gjerne mer enn nok i begynnelsen. Pass også på at du ikke dykker henne under etc slik man lærer på babysvømming .-)
Lillenurk No.2 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Vi har gått både på babysvømming og vært mye å badet på egenhånd.. Det viktigste er jo at det er et basseng som er varmt nok for den lille, og at man ikke bader for lenge. Kommer jo litt an på hvor gammel babyen er da.. Lykke til med badingen! Har inntrykk av at de aller fleste babyer elsker å bade
MissUnderCover Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 hun er snart 6 mndr, da stikker jeg opp å bader med henne. men et spm til, bruker de babyen noe badedrakt, eller bare badebleie?
Lillenurk No.2 Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Vi har bare brukt badebleier, funker helt fint. Men har sett noen som velger å ha badebukse utenpå..
Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Vi har brukt badebukser på jenta vår :-)
MissUnderCover Skrevet 12. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2007 tusen takk for svar, da skal vi bade!! ha en fin kveld allesammen!
Gjest Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 vi skal bade for første gang i basseng i morgen (ikke babysvømming) håper det går bra
MissUnderCover Skrevet 12. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2007 hvor gammel er babyen din da? og hvor er det? i nærheten av meg? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå