Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Byttet nettopp bleie på vesla. Hun hadde litt grønnaktig bæsj, det har hun hatt før noen ganger, men nå så jeg et bittelite spor av blod i bæsjen. Er det grunn til bekymring..?
lillegull:) Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 ville nok ringt lege for sikkerhetsskyld, men tanteungen min hadde det og det var ikke grunn til bekymring hadde legen sagt da ihvertfall.. kunne være et lite rift. men fikk beskjed om å følge med. men ring du, er jo ikke sikkert dette er det samme. vil ikke gi deg falsk trygghet:) men sikkert ikke noe å bekymre seg for.
MiPE Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Har opplevd dette selv. Jeg frika selvsagt helt ut og løp til legen, men det var helt normalt. De fiser jo så hardt noen ganger så det skulle jeg ikke bekymre meg for.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg var på legevakten med vesla på fredag pga av blodstriper i avføringen. Hun hadde hatt 3 bleier på kort tid den kvelden, og når jeg så blod ringa jeg med engang. Kom til sjekk og legen mente hun hadde diare. Gi masse veske og følg med på bleiene, kom det mer blod måtte jeg ta kontakt igjenn. Nå har hun ikke hatt avføring siden den kvelden, så jeg tror heller hun har treg mage da. Legen snakka også om at det kunne være rift, noe som var normalt, men han såg ingen ting når han sjekka. Er du veldig urolig så hadde jeg ringa lege for å sjekke. jeg roet meg ned masse etter jeg var til sjekk med vesla =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå