3 sjarmtroll <3 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Gutten min på 10 år har fått røde prikker på brystet og ryggen. Ligner på vannkopper, men det kan det jo ikke være for det hadde han da han var 3 år.... Går vel ikke an å få vannkopper flere ganger? Tenkte på røde hunder og meslinger. Men det tror jeg ikke det er etter jeg har vært på nettet å lest... Noen som vet hva det kan være? ??
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg vet om flere som har hatt vannkopper 2 ganger,men det bør jo ikke bety at det er det gutten din har fått. Det er alltid vanskelig med utslett, så for å få en sikker diagnose bør du kanskje ringe legen. Kanskje det er noe han reagerer på? Har han andre symptomer på vannkopper da? (feber?)
3 sjarmtroll <3 Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Sa han hadde vondt i hodet ellers ingen symptomer. Må vel ta oss en tur til legen i morgen.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Kanskje greit å sjekke ut ja, kan jo omtrent være hva som helst. Håper dere finner ut av det :)
*betty*spaghetti* Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Hmmm kan det være noe som går??? Jeg har en datter på 17 mnd som her utslett over hele kroppen, bortsett fra ansiktet, halsen, og hode! Skal legge med en link på et bilde som jeg fant som ligner veldig på det utslettet min har, kanskje noe av det samme? http://images.google.no/imgres?imgurl=http://pappapasserpaa.abcblogg.no/images/10_den_4_1146944617.jpg&imgrefurl=http://pappapasserpaa.abcblogg.no/060506201519_den_4_barnesykdom.html&h=488&w=368&sz=43&hl=no&start=1&tbnid=dkEXQmFGvCO9ZM:&tbnh=130&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3DR%25C3%25B8de%2BHunder%26gbv%3D2%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26sa%3DG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå