Gå til innhold

Det er da vel det samme om man ammer eller pumper ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har jeg misforstått alt nå?

Satt og så top model, og ble mildt sagt rasende.

Men uansett ... er det greit å pumpe men ikke å amme? Det går da vel for det samme om det er ungen eller pumpa som trekker i brystene?

Poenget er jo at brystene blir større pga melka også blir de slappe når melka ikke er der lenger ... Eller er jeg helt på jordet??

Her er forøvrig "guds gave" totalt herpa ... dersom han tror vanlige hengepupper er et skrekkelig syn skulle han sett hvor vakkert en hengepupp og en (halvparten så stor) arrete pupp er ;-))

Er lite festlig, men puppene er verd å ofre for et lite gull!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk så er det vel hormonene som ødelegger puppene, så man kan like gjerne få henegepupper selv om velger mme fra dag 1...

Så vi får vel bare håpe at den dagen hun får barn så er hun smartere enn han fyren der..

Skrevet

jeg ammet ikke min første men jaggu hang ikke puppa gitt :) ammer nr to og puppene henger like mye selv om det er melk i de :) sånn er det bare her !!! :)

Skrevet

Hvis du ble rasende av den kommentaren der, så er det kanskje på tide med litt valium.

Skrevet

Jeg vet smertelig godt hva ammetrøbbel er, og har ofret helsa for å få det til ... mm er tross alt det "beste for barnet".

Slike kommentarer kan være veldig ødeleggende, spesielt for unge mødre som ikke var helt klar for graviditeten og sliter med å godta de endringene kroppen må igjennom.

At mødre skal føle seg stygge pga at de mater sine barn og gjør det de er skapt for synes jeg er for ille. Særlig når det han sier ikke er sant i det heletatt. Amming eller pumping, de blir sidere uansett ... kroppen endrer seg når man får barn, sånn er det bare. Jeg mener bare det er totalt unødvendig å "snyte" nyfødte små nurk for den nærheten og næringen ammingen gir når det er basert på usannheter.

At man ikke kan amme pga sykdom osv. er en ting, men at enkelte der ute kanskje velger bort ammingen på bakgrunn av en slik kommentar, det gjør meg rasende.

Og, jeg har tatt min andel piller de siste månedene, nettopp på grunn av problemer med ammingen, så ikke kom å fortell meg hva jeg skal reagere på.

Skrevet

Hvis man velger bort ammingen pga en sånn kommentar, så er man vel ikke spes smart. Skjønner fortsatt ikke hva du er så innmari sint for. Ja, det var en teit kommentar og jeg hadde skjønt deg hvis det kom fra en fagperson - men det kom fra JAN THOMAS! Get a grip...

Skrevet

håper virkelig noen forklarer henne hvordan det fungerer den dagen hun får barn...

Skrevet

Jeg tenker da ikke på meg og min amming!

Men ja ... ikke alle er like smarte, men vet du hva?? Teite folk får unger de også.

Umodne tenåringer får unger og voksne som er helt blåst.

Det hadde aldri falt meg inn å høre på hva Jan Thomas mener ... men det fins de som tror på det han sier !

Jeg har grep om tingene jeg, men jeg mener fremdeles det var unødvendig og idiotisk av ham å si det han gjorde, fordi det faktisk finnes folk som tror på ham!

Skrevet

Men han sier det jo fordi han tror det er sant! Hvorfor skulle han ellers si det? Hevntørst mot ammende mødre eller noe...?

Skrevet

han synes vel amming/offentlig amming er ekkelt eller noe... :P

Skrevet

Han skulle nok ha sjekket med Vendela først ... hun er jo flerbarnsmor ... Syns ikke hennes hang så fælt ;-)

Skulle likt å visst åssen hun fikk sånn sprett etter flere graviditeter, DER hadde jeg hatt noe å lære :-) (Og henne hadde jeg hørt på, for hun er jo SÅ smart)

Ikke for det ... jeg synes dessuten flapsen på magen er verre enn hengepuppen (for egen del altså), den kan ikke dyttes på plass med en god push-up.

Skrevet

Hehehe... Den mannen er jo helt bak mål :D

Er jo ikke ammingen, men graviditeten/hormoner som styrer hengepupper eller ei! (Samt det naturlige forfallet som resten av kroppen også må gjennom;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...