Gå til innhold

Familierom på Ahus???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Ahus Familierom på føden eller barsel? Og hvordan fungerer dette, er det noen som veit det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte om dette forrige uke når jeg var innom der ( de hadde nemmelig det for 8 år siden ), men fikk beskjed om at det "gamle" familierommet var gjort om til vanlig fødestue pga. for mange fødsler, så de hadde ikke mulighet for å beholde det som familierom. Så såvidt jeg skjønte så er det nada familievennlig:-(

 

Ofte veldig fult på barsel der også, så problematisk med besøk ol.

 

Utrolig kjipt, så ender vell med at man drar hjem supertidlig...

Skrevet

Dessverre.. Ahus har ikke dette på det gamle sykehuset.. De som føder på det nye får dette tilbudet..

Ahus har noen enerom, men mest 2-4 mannsrom... Far må dra hjem kl 15-17 og etter kl 22.. Litt trist, men sånn er det..

Skrevet

Tusen takk for svarene! Det hjalp meg mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...