MortilMaiken Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har Ahus Familierom på føden eller barsel? Og hvordan fungerer dette, er det noen som veit det?
yellowhåpefull Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Spurte om dette forrige uke når jeg var innom der ( de hadde nemmelig det for 8 år siden ), men fikk beskjed om at det "gamle" familierommet var gjort om til vanlig fødestue pga. for mange fødsler, så de hadde ikke mulighet for å beholde det som familierom. Så såvidt jeg skjønte så er det nada familievennlig:-( Ofte veldig fult på barsel der også, så problematisk med besøk ol. Utrolig kjipt, så ender vell med at man drar hjem supertidlig...
Minigull07/11 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Dessverre.. Ahus har ikke dette på det gamle sykehuset.. De som føder på det nye får dette tilbudet.. Ahus har noen enerom, men mest 2-4 mannsrom... Far må dra hjem kl 15-17 og etter kl 22.. Litt trist, men sånn er det..
MortilMaiken Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Tusen takk for svarene! Det hjalp meg mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå