Anonymemeg Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Lillegullet er 7 uker og i kveld så har jeg begynt å småblø pluss at jeg har litt menssmerter. Han blir fullammet, men får av og til flaske på kvelden før han legger seg. Er ikke dette tidlig / uvanlig å få igjen mensen no??? Så for meg en friperiode fra tantebesøk mye lengre enn dette! Snufs! Når fikk dere igjen mensen?
RundLurt? Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg har bestandig fått mensen tilbake fort, tiltross for amming, ca 7 uker her og!
Mille** Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Etter 5 og 10 uker, tross fullamming oftere enn hver 3. time hele døgnet. Høres ut som mensen, evt eggløsning. Kjipe greier, ingen har behov for å være sååå fruktbar! ;o(
Marande Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg fikk mensen tilbake etter 12 uker etter første fødsel. Nå er d 8 uker siden siste fødsel, men enda ikke fått mensen. Men tror ikke d er noen fasitsvar på dette. Kunne kanskje hørt med legen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå