Gå til innhold

Så utrolig sint på Jan Thomas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp Top Model, og jeg ble så skuffet over Jan Thomas' kommentar til Ivanna! Han påpekte at hun hadde store pupper, og presterte å si at hun ALDRI måtte amme, for da kom hun til å ødelegge kroppen sin! For en idiotisk holdning!

Jeg skjønner at hengepupper ikke er high fashion, men så er moter heller ikke det viktigste i livet! Enn å ta fra henne den eventuelle gleden over å kunne amme barnet sitt. Alle nybakte mødre jeg kjenner, sier at ammingen er det som bringer dem nærmest barnet sitt. SÅ LA DET DA FÅ VÆRE IVANNAS VALG, din ignorante, overfladiske dukke!

Beklager, men nå ble jeg alvorlig provosert!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og saa er det visstnok graviditeten og ikke ammingen (!) som endrer puppene.... De vokser voldsomt naar man er gravid, og da strekkes ting som igjen skal tilbake til sin normale stoerrelse, men ikke noedvendigvis gamle fasong.... ;o7 American thinking det der tenker jeg

Skrevet

Ja, har også hørt at det er graviditeten som endrer puppene...

Men denne mannen som har nevnt dette med å ikke amme er jo tross alt en mann som tar 100 piller om dagen for ikke å få rynker, og i tillegg smører han hemoridekrem under øynene....

Give me a break!!!

Skrevet

ja har du hørt på amkan! det reagerte jeg kraftig på! nok så utrolig tragisk! du må ikke ødlegge den gaven du har fått! du må aldri amme for da ødlegger du kroppen din! bare klem ut melka og gi ungen flaske!

Skrevet

Absolutt ingen som bør ta noe som helst råd fra en fyr som ser ut som en plastikkdukke...herregud mannen er så full av botox at han ser ut som en tulling. *ler av hele greien*

De lever i en syk syk verden...som tror at utseende betyr alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...