melkis Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Var det hun på Tv 2 som anbefalte å slutte med sprinkelseng mellom 1 og 2 år? hvorfor?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Fikk ikke med meg at hun anbefalte det. Har boken hennes, men har jo ikke lest hele ennå. Kan være det står noe om det der. Vi har prøvd ut jo-jokuren og den har så langt fungert utmerket hos oss, og vi sover mye bedre om natten! *krysserfingreneforatdetvarer*
Herkules Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Hva er jojokur Kab? Det med sprinkelseng dreier seg vel litt om at de klatrer ut av den? I alle fall det som står en bok jeg har lest. Gruer meg til det altså
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Grunnen er at da kan de begynne å klatre ut av sengen og falle i gulvet. Men tror ikke det var Karin Naphaug som anbefalte det, jeg så på da Stein Erik Ulvund sa at etter 1 og et halvt - 2 år bør de over i vanlig seng. Men da pga. sikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå