Gå til innhold

Sopp og gravid.. Blææææh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått påvist sopp, meeen det klør som bare pokker nedentil. Jordmor sa jeg skulle prøve canesten og et annet middel jeg ikke husker navnet på. Hun ba meg holde meg unna prevyl(?) for det skal ikke gravide bruke. Det jeg luirer på om er det noe annet jeg kan gjøre?? Hadde litt lyserosa utflod/blod? på papiret i dag.. Noen som kan hjelpe?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt flere runder med sopp. Kjipe greier, men vet ikke om noe annet som hjelper. Har brukt canesten sin kombinasjonspakning med stikkpiller og krem. Pillen skal settes inn med fingeren når du er gravid, ikke den innføringshylsa som ligger i eska. Tar 6 dager :-( men deilig å bli kvitt kløen iallefall

Skrevet

Svir det og når du går på do?? De har sjekket for urinveisinfeksjon og blærekatar, men kom ikke frem til noe.. Prøver den pakken jeg :) alt for å få "fred" igjen.. hehe :) Tusen takk for svar :)

Skrevet

når jeg hadde sopp så fikk jeg beskjed å kjøpe Pevaryl depot 150 mg stikkpill som jeg skulle ta en gang...

så jeg skjønner ikke at din jm sier at du ikke skal ta det merke???

hvis det hadde vært farlig så hadde ikke han legen sagt jeg kan ta det så det tar jeg knusende med ro med !

du kan jo kjøpe en krem som heter daktacort den hjelper mot kløe for den tok jeg sammen med stikkpilla når jeg hadde sopp :)

Skrevet

Dakkars!,,,,var plaget lenge med det og prøvde alt og ingenting hjalp!Helt til lillesøstera mi nevnte Pevaryl.Fikk beskjed på apoteket att det stort sett er det samme som å bruke Canesten,men pillen er i en annen konsistens.For meg ble Canesten bare noen tørre smuler som pipplet ut i flere dager og gjorde att ting nesten føltes værre ,,,,det føltes jo ganske udelikat!,,men med Pevaryl var det mer gele aktig og ikke mye kom ut.Behøvde bare den ene stikkpillen og har vært symptomfri siden!! Anbefaler deg å prøve!

Lyserosa utflod derimot ville jeg pratet med lege eller jordmor,,,,sikkert ikke farlig men de kan berolige deg på beste måte.

Skrevet

Jeg brukte canesten krem og jeg syns den fungerte som bare det.. og det er en ganske stor tube så du kan ha den tillfelle du får det igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...